Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. szeptember 3., szombat

Becsengettek :'D

Nah elkezdődött az iskola.xD Érdekes volt számomra ugyanis új suliba kerültem mivel most kezdtem a középiskolát :D az évnyitó durva volt mert naon meleg volt és rengeteget beszéltek és körülöttünk meg sorra lettek rosszul a gyerekek meg minden XDXDXDXD jóvolt...xd nah utána az első nap is érdekes volt mert alig ismertem valakit.xd csak a régi oszt.társakat.xd és úgy éreztem h annyira egyedül vok meg nem találtam a helyem meg minden.xD de ez a második napon megváltozott (vagyis tegnap), ugyanis elkezdtünk az újakkal is beszélni és viszoylag jól összehaverkodtunk :D meg fbon is beszélgetünk meg minden, szóval szerintem jó 4 év elé nézünk :D (vagy több XD de remélem nem lesz több...XD) am meg a felkelés viszonylag jól ment de mondjuk a lefekvés nem.xd és szerintem az nem is fog...xD am az oszt.társak jó fejeknek tűnnek, igaz van egy két érdekes személy de őket is meg lehet szokni:D nah de most kb. ennyit az első pár napról majd még úgy is lesznek más hírek :DD szijasztok xD 

UI.: HOLNAP MONEY IN THE BANK A VIASAT-ON :DDDDDDD vagyis pankrációóóóóóXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése