Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. szeptember 9., péntek

Élménydús hajnal...-.-"

Hát halljátok ez a hajnal naon brutál volt.... A nagyapám (nem első alkalommal) kiment éjszaka kajálni és elaludt a székbe de úgy h még a kaját se nyelte le... és erre meg mi is kimentünk és próbáltuk felkelteni meg behozni meg minden... és egyszer csak hülyén vette a levegőt v nemtom.. de elkezdett fulladozni :O az naon dúrva volt.. ha nem lettünk volna kint akk megfulladt volna :'( de durva volt mert majdnem a kezeim között hallt meg :'(((( mivel én veregettem a hátát h valahogy helyrejöjjön míg anya hívta a mentőket:S nah utána szerencsére jól lett :D de még mindig félig aludt de már "mászkált", elment a wcre és ott is bealudt-.-"(xD) És hát amikor ideértek a mentősök onnan kellett kicipelni az ágyig :S de mondjuk akk már tudott menni azt hiszem normálisan.. de akk is durva.xd én eközben meg szinte végig kint voltam a kutyákkal mert a mentősök nem mertek bejönni tőlük.. és az van ha nem zárom el őket akk nem jönnek be-.-" és állandóan cirkuszoltak a kutyák meg mindig kijöttek a kertből..xD nah utána meg a mentősök megvizsgálták tatát meg minden.. a pulzusa naon alacsony volt :S és tata meg nem akart bemenni a kórházba ezért nekünk kellett emiatt egész éjjel figyelni mert a doktornő azt mondta h annyira alacsony a pulzusa h könnyen leállhat a szíve :O:O:'((( szóval anyával eléggé meg voltunk ijedve. Mondjuk én viszonylag gyorsan bealudtam de anya az fent maradt végig o.O Én nem bírtam már mert hát amúgy is reggel már kellett 6-kor kelni mert készülni kellett suliba... szóval macerás egy éjszaka volt.=/ Utána már a suliba tök jó volt :) megint sokat hülyültünk meg minden.xD szóval így kb. ezzel mindent elmondtam....xD Höh de vicces volt...xd föcin elkezdtünk Évivel röhögni azon h az egyik madárra az egyik oszt.társunk fejét képzeltük el és azon naon röhögtünk ezért a tanár kiküldött a teremből 2 percre.xd mondjuk kint a folyósón is csak röhögtem rajta mert naon vicces volt XDXDDXD meg kérdezte tőlünk a tanár h melyik a leggyorsabb állat a világon erre meg valaki elkezdi h a kecske XDDXXDXDD nah az is nagy volt.xD meg szegény Évit állandóan piszkálják a fiú oszt.társaink (szinte mind.xD) és az is vicces volt.XDXD legalább is számomra..xd mert látszódott h neki nem naon tetszik a dolog..xd mondjuk megértem miért :) Meg az egyik 10-essel megkerestük azt az oszt.társamat amelyik szerelmes belé..xd mondjuk nem sikerült beszélnie vele azt hiszem.xd de legalább most már tudja melyik az :D meg ma is sokat szemeztem az egyik gyerekkel és jó volt..xdxdxdxd *-* xdxdxdxd nah de am ezenkívül naon nem történt semmi (de mondjuk ez is elég sok minden...xd) szóval itt be is fejezem a mondandómat szóval szijasztok.xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése