Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. szeptember 18., vasárnap

Piacozás:D meg még sok más jó dolog.xD

Ezt a képet azért rakom ki mert most boldog vok:D
Wáá tegnap voltunk
a piacon és vettünk új cipőt NAKE-set és Linkin Parkos pólót*-* de annyira tutik *-* jah meg vettünk anyának új papucsot is.xD Jó volt, mert már rég voltam piacozni mert amikor anya meg tata mentek akk én mindig elálmosodtam és itthon maradtam mindig XDXDXD de most jó volt végig sétálni az egészet.xd csak az volt a baj h amikor visszafele mentünk akk nem láttam semmitse a naptól.xD de nembaj mert akk is jó volt és ez a lényeg :DD am meg képzeljétek jön a vihar :D :D :D már elég nagy a szél meg minden :DDD várom már nagyon:) csak remélem h a fejem nem fog fájni mint mindig>< de szerintem ez elkerülhetetlen lesz :/ jah meg csütörtökön taliztam Wikivel meg Melindával :DDD jóvolt beszélgetni élőbe.. mert már jó ideje nem talitam velük:/ csak néha reggelenként de akk csak pár szót váltottunk és kész :S jah meg Klaudiával is szinte minden reggel talizok:D ami szintén jó :DDD. Képzeljétek pár óra múlva kezdődik a Night of Champions :DDD szóval pankrációs világbajnokság :DDD csak az a szar h most szerintem senkise fogja élőbe nézni a neten mert ugyebár holnap suli :S és ez kb. hajnali 5-ig tart v meddig :/ nah de mind1 az a lényeg h lehet h A Miz megint bajnok lesz:D csak most Tag Team bajnok R-Truthal.xd csak az a baj h akk Evan Bourntől és Kofi Kingstontól elfogják venni az övet :/ pedig Evan is az egyik kedvencem :D meg ma még rengeteg jó meccs lesz :DDD és itt a viasat 6-on kb. 1 hónap múlva fogják mutatni.xd vagyis inkább több mint egy hónap múlva :'((( nah de mind1 a végeredményt úgy is fogom tudni;D de azt majd csak akk írom le ide ha már a viasat 6-on is leadják.:) de azelőtt még lesz a Summer Slam is itt a viasat 6-on október 2-án szóval azt nézzétek :DDD jah am volt pénteken a gyakorlat a Gorzsai tanüzemben.xd elég gagyi volt szerintem.. mondjuk most még nem csináltunk semmit csak irkáltunk... szóval remélem ha már valójában gyakorlatozunk az jó lesz :DD nah de kb. ennyit szóval szijasztok><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése