Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. szeptember 29., csütörtök

1:11 perc van most.xD Nah am az elmúlt pár napba sok dolog történt..
Ezt a képet csak azé me beteg vok.xD
Hétfő: Akk még suliba voltam, és viszonylag tűrhető volt.. Szóval a szokásos volt. :D És volt pankráció *-*, és jóó volt!! *-*xD
Kedd: Reggel naon fájt a torkom, de úgy h nyelni alig tudtam, ezért anyával megbeszéltem, h nem mék suliba..:/ Ehelyett, meg néztem itthon a Madagaszkár pingvinjeit (új kedvenc rajzfilm.xD). Úgy látszik, h a suliból naon senkinek se hiányoztam, mert naon senki nem kérdezte meg, h miért nem mék meg, h, h vagyok.xD Csak egy két ember.xD Nah mind1..xD 
Rey Mysterio :)
Szerda: Ezen a napon mentünk el az orvoshoz (de ilyenkorra már annyira fájt a torkom h majd meghaltam.xD, nyelni, beszélni már nem tudtam, cs naon kicsit.xD). Hát azt mondta, h eléggé be van gyulladva a mandulám, meg minden.. Felírt kb. 3 gyógyszert.. 2 a torkomra, egyet meg a szívemre.xd Hát azt a 2 gyógyszert nem vettük meg mert van itthon olyan amit régebben szedtem antibiotikum meg fájdalomcsillapításra jó az Advil is.xD nah szóval szedegettem be ezeket és estére már elég tűrhető volt a fájdalom :) Jah és képzeljétek.. igaz még erről nem írtam itt a blogomban de Rey Mysterionak az egyik kedvenc pankrátoromnak megint meg kellett műteni aznap a térdét:(( ez volt már 7. v 8. térdműtéte már nemtom hanyadik mert már annyi volt...:( De szerencsére minden rendbe sült el és jól van :D Jaj és arról majdnem elfelejtettem írni h ezen a napon volt a gólyaavató.xd sajna nem tudtam erre se elmenni :( pedig vicces volt biztos.xd legalább is amit a képek alapján láttam amiket akkor készítettek.xD nah mind1 legalább én nem lettem megszívatva XD
Csütörtök: Ma jöttek megnézni a másik házunkat a leendő albérlők ugyanis az előzőek elmentek. Viszonylag rendesnek tűnt a csaj meg minden, a férjét meg a gyerekét még nem hozta hát majd ma hívnak fel minket h egyáltalán megnézik e közösen meg h mi lesz.. majd meglátjuk. :) ÚÚ meg ma majdnem ütköztünk de naon nagyot.xD dúrva volt.. Épp jöttünk hazafele és amikor elmentünk egy parkolóféle mellett az egyik tanulóvezető kihajtott elénk o.O de pont amikor elhaladtunk mellette.xd tata alig tudta kikerülni :O jah és azt még nem is mondtam h szembe is jött egy kocsi nagy sebességgel :O pár centi/másodperc kellett ahoz h össze ne ütközzünk mind a kettővel o.O naon dúrva volt.xd megvolt a napi adrenalin bomba...xD de am meg naon nem történt semmi.xD
Ma: Hát mivel ebből a napból még csak egy és fél óra telt el, nem túl sok dolog történt.xD Most néztuk a Rajzás c. filmet.xd jó volt :D de mondjuk én ink. gépeztem meg fürödtem, de azért jó volt :D erről ennyit szijasztok :D

UI.: The Miz és R-truth fellépett a Raw home showba szóval lehet h mégis visszaveszik őket :DDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése