Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. szeptember 24., szombat

Sportágválasztó nap :D 2011

2011. Szeptember 23-24.
Most pénteken meg ma volt a szokásos évi sportágválasztó nap és hát szokás szerint idén is elmentünk a sulival :D most idén volt h a legtöbbet kipróbáltuk meg a legtöbb pecsétet kaptuk.xD mert eddig csak egy két pecsétet kaptam most meg 10 dbot kaptam :D szóval jók voltunk.xD Sok jó dolog volt megint mint máskor is:D én íjászkodtam, teniszeztem meg mentem valami hülye biciklivel ami naon vicces volt.xD de egybe meg fura is o.O most az új osztályommal mentünk ki és velük is naon jó volt :D Orsival voltam a legtöbbet és vele össze vissza mászkáltunk.xD meg taliztam ott Szabinával (volt oszt.társal:) meg Timivel (volt ovistársXD) meg egy gyerekkel aki régebben teccett.xD úú meg volt egy gyerek aki baseballozott és az is helyes volt naon *-* xD am meg tök jó idő volt, igazi őszi idő :DDD csak az a baj h a napon megfájdult a fejem.xD de mind1 túléltem :D jah és am meg képzeljétek gyógytesis lettem.xD (azt hiszem h ezt még nem írtam de ha írtam akk bocsi.xD) és tök jóóó:DD pl. az előző gyógytesin kondiztunk :D és az pont jó mert hát ugyebár a pankrációhoz erősödni kell alaposan.xD ma voltunk tatával a piacon.xd és tata meg elkezdett veszekedni (vagyis csak tata veszekedett.xD) egy cigány asszonnyal xD meg ma voltunk kiadni a másik lakásunkat mert az előző bérlők elmentek és most meg jött a lakásközvetítő lefényképezni a lakást meg egyeztetni :P szóval ha kell itt Hódmezővásárhelyen egy albérlet akk szólj :DD itt a link ahol megnézheted -->http://www.fair-m.hu/ingatlan?azonosito=728 :P nah de naon más nem történt szóval szijasztok.xD


UI.: Képzeljétek az elmúlt héten történt két számomra naon fájó dolog.:O Kirugták a WWE-ből A Mizt meg R-Trutht :'(((((((((((((((( és hát ugyebár nekem a Miz volt a kedvencem a WWE-be és hát ez nekem most naon szar :(( a másik meg az h tűnnek el a macskáink :'( már három eltűnt :'''((( Orion, KisFickó meg Círmoska :'(( remélem meglesznek :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése