Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. november 27., vasárnap

Családlátogató xD

Szeretem az ilyeneket mert akk mindig sok finom kaja van*-* pont úgy mint ma.xd úú de teleettem magam XDXDD jóvolt :D meg jóvolt talizni a család egy részével..xD és mint ahogy az előző bejegyzésben is írtam féltem attól h megint hisztizni fog az egyik családtagunk..xD hisztizett is de most szerencse nem olyan sokat szóval megúsztuk :D xD ÚÚ meg képzeljétek a családom másik részéből (az Angyal részből.xD me eddig a Kovácsról beszéltem..xD) az uncsitesóm, Afrodité ma magyar bajnok lett boxban :DD csak sajna nem tudtunk elmenni rá mert menni kellett erre a családlátogatóra.:( Pedig szívesen megnéztem volna h h boxol az uncsitesóm mert hát végülis én is erre a "szakma csoportra" akarok majd térni mert hát a pankráció is hasonló :D nah de most a családdal több nem is naon történt csak velem tegnap fürdésnél...:O Találtam egy csomót a mellemben :OO akkor naon be voltam fosva.. de most már lenyugodtam úgy nagyjából.. tán csak nem rák.. meg mind a két oldalon van csak ezen az oldalon meg volt duzzadva meg kemény volt azon az egy ponton :S De reggelre már lappadt.. újabb ok h feltételezzem h nem rák.. meg már minimum 1 éve ott van csak most naon feltűnt o.O de azért majd kedden elmünk orvoshoz azért h nézze meg.. mert ez nem játék :S De naon remélem h nem rák mert az naon nagy baj lenne :(( nah de reménykedjünk h nem az és ennek a bejegyzésnek az írását be is fejezem mert van még egy két dolog amit ki akarok írni :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése