Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. november 12., szombat

E hét eseményei.. :D :( :) :'(

Egyedül vagyok...
lelkembe zárt hiányod
társaságában.
Huh haljátok ez a hét jógyorsan eltelt.xd Olyan mintha még csak tegnap lett volna hétfő.xD nah jó nem de akk is gyorsan el telt.. mondjuk ez a hét elég szokványos volt mert volt fura dolog is rossz dolog is meg jó is :D Az aki nekem "tetszett" az bejelenti nekem h az egyik oszt.társam teccik neki...xD De szerencse nem voltam úgy oda érte és ezért nem volt nagy fájdalom... ugyanis van egy gyerek akit itt már sokszor megemlítettem mert kb. 2 éve szeretem*-* 8-ba láttam utoljára az évzáró előtt egy-két héttel (nemtom mikor voltunk utoljára tudjátok a másik épületbe az NLG-be;D) utána amikor vége lett a sulinak csak kicsit hiányzott.. utána meg a szünetbe eléggé elmúlt ez az érzés de azért még ott volt, de most meg megint egyre jobban hiányzik :((( Ezért most el döntöttem és már meg is beszéltem Melindával + Wikivel  h hétfőn mék oda hozzájuk a suliba a 6. óra után és akkor látom őt is meg hozzájuk is beülök egy órára, nah persze ha beenged az of-jük :D De remélem h beenged mert az nagyon zsiradék lenne *-*:D De ajj miért hiányzik ennyire :'(( ♥ Elkéne neki mondani h szeretem.. de.de nemtom.xd nem merem :(( mondjuk már évek óta nem merem szóval nem meglepő....xD de akk is :(( Nah de am a hét eseményeiről... Egész héten nem volt tesi mert a tanárunk 2 hét szabit vett ki.. Ezért én ezen a héten egész végig nem tesiztem semmit és gyógytesin se mert az se volt.. :P Szóval a tesiket én csak végigbambultam (szokás szerint.xd) és röhögtem :D mindeggyik órán össze voltunk vonva egy osztállyal ami még jobban növelte a vicces dolgokat az óra folyamán.xD Az of se volt egész héten ezért of-n meg mezgén is mindig más volt bent, szóval szerencse nem volt felelés se xD :DDD Jah és am az osztályunkba 3 gyerek is rosszul lett a büfés kajától :OOO de nemtom téll mivan a büfés kajával most... mert eddig semmi baj nem volt vele :O szóval ez elég aggasztó:SS de amíg nekem nem lesz bajom tőle addig továbbá is veszem ott a kaját.xD Most Pénteken megint gyakorlat volt és most felkellett venni a "paraszt ruhát" (munkaruha+gumicsizma XD) szóval naon zsír volt.. mondjuk nemtom minek kellett a munkaruha mert nem is piszkoltuk magunkat össze meg semmi ilyen..xD szóval... áh mind1, ink nem írok semmit mert a végén még bajom lesz belőle... XD Am most jó volt a suli sokat röhögtünk meg minden... ezt szeretem én :DDD jah és megint rosszul lettem a suliba...xd (tudjátok a szívemmel....-.-) szóval naon kafa volt..xd de legalább most nem kellett hazamennem mert gyorsan lement a pulzusom :)) Nah most ennyi jutott eszembe szóval be is fejezem a mondani valóm szijasztok :DD

UI.: Most nézem a South Parkot a tvbe...xD nem is kell mondanom h megint egy értelmes rész megy...:D xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése