Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. november 25., péntek

ejtőzés....xd

Nah ebbe a pár napba nem naon csináltam semmit mert tegnap meg ma nem voltam suliba mert beteg vok.. Vagyis foglyuk rá h beteg....xD nah mind1 az a lényeg h már jól vok :DD Tegnap semmit nem csináltam csak lustultam de ma mentünk össze vissza.... orvoshoz, boltokba...xD meg a sulinál is voltunk mivel ott van az egyik lakásunk.xd és az osztályom épp kint volt mert ott volt most a gyakorlat XD én meg ott lapultam h észre ne vegyenek (nemtom mé csak nem akartam h észrevegyenek....xD) De szerintem volt egy kettő aki észrevett....XD nah mind1 az a lényeg h (szerintem) nem voltam túlságosan feltűnő xD am meg kedden meg szerdán a suliba se volt sok minden.... szóval arról nincs is mit mondanom..xD Most azt vettem a fejembe h levágatom a hajamat kb. úgy a vállamig érőre :DD vagy rövidebbre (nem sokkal.xD). Csak kéne zsé és akk meg is lehetne valósítani.xD Meg majd most vasárnap münk az uncsitesómékhoz ebédelni *-* szóval az is jó lesz :DDDD csak nincs kedvem a hisztit hallgatni ami vall megint lesz mert most az egyik család tagunkal (vagynemtom h nekünk az e de neki az.xD) sok probléma van...(zárt osztályon van :S) és majd bitta ezt kell hallgatni.xD Nah nembaj ezvan ezt kell szeretni :D de most nem jut eszembe több szóval szijasztok :))))) jah de tegnap volt az egyik kedvenc WWE dívámnak a szülinapja szóval azért majd írok ki egy új bejegyzést :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése