Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. november 29., kedd

nyeh.xD

Nah az előző bejegyzésből a rákkal kapcsolatban vegyétek úgy h nem írtam semmit me nincs bajom  (legalább is én így gondolom meg rajtam kívül szinte mindenki más is....)xD Hétfői nap macerás volt mert nehezen akartam felkelni me macerás volt...xD nagyon nem volt kedvem menni de végül mégiscsak elindultam.xD Ott aztán nagyon sok érdekesség nem történt....:( (leglább is úgy emlékszem...xD), mondjuk itthon se sok... csak pankráció :DDDDD és az naon jó volt a tvbe is meg élőbe is *-* mondjuk az élőt ma néztem meg infó órán....xd de akk is jó volt*-* Fúú banyek az egyik oszt.társam elkezdett pankrációzni a suliba és kínozta az egyik gyereket.xd szerencsétlen....xD Ma volt gyógytesi ami fáááárasztó volt..xD de am téll nem történt nagyon sok minden szóval nem is írok mást szijasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése