Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. november 21., hétfő

Jó hétvége*-*

xD LOL ez jó kép xD
Ez a hétvége naon jó volt :DDDDD Az egész Pénteken kezdődött amikor Melindával átmentük Szegedre mert este koncira mentünk :DDD Nikson, Depresszió és Alvin és a mókusok léptek fel és naon jó volt :DD vagyis csak a Depresszió volt naon jó mert a másik kettő egy kicsit uncsi volt.. v nemtom de nem annyira tetszett :P A konci előtt vettem Depressziós pólót, Melinda meg Alvin és a mókusosokat :P És tök zsíradékok a pólók *-* :D Nah meg a tánctéren volt egy két érdekes alak... volt egy 100 kg-os gyerek aki mindig ott táncolt ahol mi voltunk és emelgette a szemöldökét XDXDXDXD az nagyvolt de közbe meg undi o.O meg volt még egy két érdekesség de azt ink. nem írom le XD De rengetegszer ráléptek a lábomra mert volt pogózás és akaratunkon kívül is belekerültünk XXDXDXDXD szóval vicces volt :D Utána meg möntünk Melindáékhoz me ott aludtam :DD és vicces volt mert csak ketten voltunk otthon mert az apukája elutazott vagy mi XD Hajnalig tvztünk meg hülyültünk szóval téll jó volt :D Utána meg másnap jöttünk haza és voltam itthon pár órát és utána már mentem is Klaudiáékhoz aludni XD Az is jó volt csináltunk képeket meg sokat beszéltünk meg hát hülyültünk XDXDXDXD De a képek naon nagyok lettek.xdxdxdxd aki ismer fbon az meg is tudja nézni mert az egyik pont a profilképem.xD Am nem kell tőle megijedni mert suliba nem úgy szoktam sminkelni magam, csak Móni (Dia nővére) ötlete volt h fessük ki így magunkat xD Mondjuk én már hajnalba lemostam mert már akk naon szétkenődött XDXDXD utána amikor reggel meg felkeltünk és az anyukájuk meg megágyazott észrevettük h tiszta szemfesték a lepedő XXDXDXDXDD Szóval naon szép volt :D Am meg megnéztem ott a Harry Potter 7/1 háromnegyedét xD azé nem néztem tovább mert a net nem adta be a folytatást :( de nembaj ez is elég volt.xd amúgy is már álmos voltam akkor szóval no para :D Utána meg hazajöttem és itthon meg végre kialudtam magam.xd Mert hiába aludtam mind a két helyen de igazán csak itthon tom magam kialudni :D Mert mindenhol jó, de legjobb otthon ;D Ma meg a suliba nem volt semmi érdekes mert nemvolt a suliba :(( Meg rosszul is vok egy kicsit mert beteg vok.. vagyis csak folyik az orrom, meg fáj a torkom, de szerintem valami betegség lappang bennem. XD ÚÚ meg vasárnap volt a Hell in a cell a viasat6-on:DD Majd annak az eredményét v ma v holnap kiírom ide :))) meg élőbe volt a Survivor Series, de annak az eredményét majd csak akkor írom ki amikor a viasat6-on is lessz :D De a lényeg az h CM Punk leverte Del Riot és így ő az új WWE bajnok :DDDD Meg ma is volt pankráció a viasat6-on de elég szar volt mert most mutatták amikor HHH ellen fordult az egész WWE, és ez elég szomorú volt :(( most naon megsajnáltam... nemtom mért volt vele mindenki ilyen, hisz téll nem ő tehet róla h "összeesküvés" áldozatává vált :( Én ott maradtam volna vele az tuti... De most mára ennyit mert nemártana tanulnom mert anya most cseszett le h nem tanulok csak gépezek xD Szóval sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése