Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. november 14., hétfő

pff XD

Nah tegnap reggel voltam ott a másik épületbe... Jó volt talizni Wikiékkel de ... személyt is láttam de nem nagyon nézett rám meg fel se ismert..xd szóval most enyhén kiábrándultam belőle emiatt...xD Nah nem baaaj, van már másik gyerek aki teccik a suliba szóval nem gáz... (Uh halljátok ez elég cinkes h mostanában állandóan váltogatok h ki teccik nekem-.- szánalmas... de nem lehet mit tenni ha ennyi helyes fiú van*-* de akk is szánalmas-.-) xD Am meg a tegnapi nap viszonylag jó volt... a suliba jól elvoltunk..:P Mondjuk volt egy gyerek akit majdnem pofán csaptam (így visszagondolva pofán is csapnám nem hezitálnék a dolgon..) de ez akkor nem jutott eszembe mert órán voltunk és arra kellett koncentrálni xD De az a lényeg h csúnyán beszólt és hát én ezt nem mindig tűröm.. mert van amikor hülyülésből szólogatnak be de ez most komoly volt szóval....xD ÚÚ meg délután elmentünk egy ruhás boltba és vettünk egy tök jó fekete bőrcsizmát*-* csak hegyes az orra és hát nemtom.. még hozzá kell szokni :D Ezenkívül nem sok minden történt.xD Most meg hajnali háromnegyed kettő van és azé vok fent mert a tüdőm vagy a szívem nemtom melyik de szúr.xd de csak akkor ha fekszek-.-" de mondjuk ink. a tüdőm mert megnéztem a vérnyomásom meg a pulzusom de rendben volt.xD De mitől szúr a tüdőm? o.O Mind1 máskor is szokott ilyet csinálni szóval nem naon izgat..xD csak az a cink h így nem tok lefeküdni aludni-.- majd max elalszok így ülve a gép előtt XDXD Nah de mostanra ennyi mert nincs több mondani valóm szóval sziasztok.xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése