Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. január 7., szombat

Az év első hete...:D

Nah az év első hete is eltelt :D jó volt végre a suliba lenni és hülyülni :D jó sok hülyülés meg szemezés (újból a 10.es gyerek teccik jobban xDDDD) közben aggódnom is kellett... ugyanis két tantárgyból bukásra állok jelenleg is.. igaz már mind a kettőből megírtam a dogát most, de még mindig aggódok mert nem javították ki még xDDD de azért remélem h sikerült kijavítani o.O mert azért 8 év alatt egyetlenegy bukásom se volt félévkor, se év végén... nem most kéne elkezdeni xD Szóval reménykedjünk (yn) :D De júúj csütörökön annyit szemeztem *-* wááááááá xDDD (nem vok szánalmas... ááá xD én soha :D). Jah és a gyógyúszáson meg úszáson nem úsztam hanem tesiztem.. és izomlázam van xDDDD és fáááj... bár már annyira nem de akk is rossz volt xD Am a sulis dolgokon kívül itthon is történ egy két dolog de ezek nem annyira jók.... nekem újra visszatértek a szívpanaszok.. pedig már egy ideje nemvolt... és mostmár napok óta vérzik az orrom.. igaz csak napi kb. 1 órát de akk is idegel h miért... meg anyának se bírja úgy látszik nagyon a szíve a stresszt.. tata az manapság nagyon meg van hülyülve és valamelyik nap is úgy ordított anyával h anyának a bal keze begörcsölt és egy időre lebénult o.O ami azt jelenti h téll nem bírja sokáig és majdnem infarktusa volt.. szóval naon remélem h tata leállítja magát mert ha nem akk nagy bajok lesznek... nah de azért ne legyünk elkeseredve majd megoldódnak a dolgok egy idő után...:) (jáááááááááááááááááááj eszembe jutottt *-*♥ kell :D XD) nemsokára münk piacozni és veszünk valami zabálékot xDDD én már itt szenvedek egy ideje az éhségtől..xd de még kibírok pár órácskát (remélem xD). ÚÚ tegnap tök finom kaját csináltam *-* Párolt hús meg törtkrumpli de olyan fincsa lett *-* Am sulira visszatérve tegnap voltunk gyakorlaton és tök jó volt az is xd Mászkáltunk meg minden :D
Nah am folytatom mert tegnap elment az áram... és kikapcsolt a gép meg minden xddddd szerencse a blogger elmenti a vázlatot :D mert most kezdhetném előröl :D szóval vegyétek úgy h ami ez előtt van tegnap írtam ;D Nah voltunk tegnap piacon és jóvolt.xd igaz nem találkoztam semmi ismivel de akk is jó volt mászkálni anyával :D ÚÚ ma este lesz a Viasat6-on a Survivor Series (WWE) :DDD szóval majd v ma v holnap v valamikor jönnek az eredmények ide :D igaz már láttam ezeket a meccseket a neten de akk is majd csak később jönnek az eredmények xDDD (jáááááááááááááááááááááj megint eszembe jutott *-*♥xD és holnap már végre látom *-* persze ha nem lesz beteg xD) am az előző heti pankráció is jóvolt szokás szerint xddd am képzeljétek :OOO elvettek tőlünk sok csatornát :S pl. az MTV-t is :(( remélem h visszaadják legajább azt xDD de szerencsére a viasat6-ot meg a comedy centralt nem vették el :D mert abba én bele is halnék xDDD nah jó nem... de akk is rossz lenne :( ááá holnap felelnem kell baleset védelemből a tanórák után... am ez a felelés a gyakorlathoz kell xD (tudjátok én mezőgazdasági suliba vok ahol van gyakorlat és és értitek..xD) nah de most így hirtelen nem is tok mást írni szóval szijasztok ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése