Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. január 29., vasárnap

Jó is meg rossz is :))

Hát ez a hét is elég furán telt el xD érdekes volt.. mert a suliba sokszor rosszul voltam mert szerintem valami betegség kerülgetett vagy nemtom de hányingerem volt meg minden bajom volt már :S Meg alig láttam őt :/ mondjuk pénteken sokat láttam de a csütörtök az naon rossz volt :S Itthon meg új családtagokkal gyarapodtunk ugyanis ezen a héten Blökinek is meg Mancsinak is megszülettek a kiskutyái :DDDDDDDDDDDD kb. összesen 15 született de abból sajnos csak 5 élte túl :(( vagy nem tudom mert most nem láttam be Mancshoz szóval lehet hogy kevesebb :'( De úgy látszik hogy Blöki 2 kiskutyája már biztosan életbe marad mert nagyon jól tartják magukat :3 szóval reménykedjünk hogy jól lesznek :D tegnap volt a bál és.. hogy is mondjam.. ahogy beszélnek róla meg a képeket elnézve nem sokat hagytam ki hogy nem mentem el xDDD még jó is hogy nem mentem el mert akkor nem láttam volna h Mancsnak születnek a kiskutyái meg nem tudtam volna intézkedni :P meg nem is nagyon érte volna elmenni mert nem volt ott ♥ szóval jó ez így xd van még minimum 3 évem rá hogy elmenjek :P Ma este vagyis a mi időnk szerint már holnap lesz a Royal Rumble :DDD (pankráció) és ma este dől el hogy CM Punk vagy Dolph Ziggler lesz a WWE bajnok :oo remélem Punk nyer :D bár John Laurinaitis jóvoltából lehet hogy Dolph fog.. ugyanis ő lesz a bíró :S és aki nézi a pankrációt az tudja hogy Punk és Laurinaitis nincs valami jó viszonyba xD meg ma lesz 30 emberes Royal Rumble meccs :DD nemtom sajna hogy kik lesznek a ringbe :S de remélem hogy majd valamelyik kedvencem nyeri meg :DDD♥ jah am erről a meccsről annyit kell tudni hogy egyszerre a ringbe 30 ember megy és aki marad utoljára az győz :D xD és az elég nagy tiszteletet kap utána :D nah de majd holnap megtom az eredményeket ;D de majdcsak persze akkor rakom ki ide ha már a viasat 6-on is volt ;D de addig is a www.wwe.com oldalon meg tudjátok nézni ;D nah de most szijasztok me téll nemtok mást írni :D♥
WWE ROYAL RUMBLE ma este!!:D♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése