Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. január 25., szerda

Valami nem stimmel...:(

Nem tudom mi volt ma velem de téll nincs rendben valami... Egész nap rosszul voltam.. szerintem kezdek beteg is lenni meg szomorú is voltam ma miatta :'( ♥ Alig láttam.. meg úgy összességébe nem volt jó az egész nap... mondjuk már a 4. óra fele jól voltam.. testileg meg lelkileg is kb.. de most meg már megint rosszul érzem magam..:S de nem akarok hiányozni a suliból mert akk még rosszabb lesz :'( Kéne vele beszélni de nem merek xDDD :( meg nagyon nincs is rá alkalmam.. mert mindig van körülötte valaki :/ szóval az úgy nemjó..:S És ráadásul a holnapi nap is egy rakás sz*r lesz nagyon úgy érzem.. főleg h max. két szünetbe látom :@ meg szerintem akk is rosszul fogom magam érezni a betegség v nemtom mi miatt..:SS  Szóval ez még istenkirály lesz... szóval... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ xd nem akarom... azt akarom h jól legyek és hogy ő is ott legyen és beszéljünk meg minden >< nah de nem siránkozok most többet mert szerintem elég volt ennyi ugye?:D képzeljétek azért történt jó dolog is ebbe a napba :DD ugyanis meghozták a The Mizes pólóm :DDDDDDDDDDDDD♥♥♥
csináltam is már képet róla és fbon megtalálod ;D de van egy jobb ötletem xd ide is feltöltöm :D jah am twitteren is ott van xDDD de kb. ennyi volt a jó dolog a mai napba :S
Rólam nem ez lett a legszebb kép.. de most itt a lényeg a PÓLÓ :DDDDD♥♥♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése