Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. január 23., hétfő

Nyáh xDD

Nah ennyit arról hogy gyakrabban írok...xDDD nah mind1:D a szokásos dolgok történtek hétfői napokon a pankráció jó volt naon :DDD A sulina ő cuki volt *-* most hétvégén levágatta a haját xDDDDDDDDDDDDDD de nembaj mert így is cuki :3 xD és júúj *-* történt még pár dolog de ezek csak ink. szemezések voltak amik jó voltak xDDDD Fúú halljátok nemtom mivan a gyerekekkel de mostanába egyre többen jönnek oda hozzám h "ismerem azt a gyereket?", "akarok járni vele?" meg stb.xDDDD ma is odajön két gyerek és egy sarokba álló gyerekre mutatnak aki közben sunyin vigyorgott rám h "ismerem őt? én mondom nem xD erre ők: és megakarom ismerni? végignézve rajtuk... azt mondtam inkább nem" xD nem az mert nemvolt valami borzasztó az a fiú de inkább kihagyom xDDD szóval téll nemtom mivan most a Gregusosokkal xDDD megbolondultak >< Am én is jó voltam még régebben írtam angol dogát és azt hittem jól sikerült meg minden... erre meg ma mondja az angoltanár h 1-1 a jegyem xDDDD kicsit meglepődtem xDDDD de jóvan ilyen is kell >< mondjuk nem kötelező de akk is xD de írtam még töri meg matek tz-t :D a töri az nagyon könnyű volt mert benne voltak a dogába a megoldások szinte xd meg lehetett használni a térképet is és az is sokat segített :P azt hiszem egy feladat volt amin kellett egy kicsit gondolkozni de szerintem az is jó lett nagyjából :P a matekot meg nemtom xDDD attól félek :P de remélem megvan min. a kettes xDD (nagy elvárásaim vannak...xD) (keeeeeeeeeeeeeeeeeeelll *-*♥). Úgy volt h ami most szombaton lévő bálra megyek.. de nagyon úgy tűnik h mégse :/ nincs mani >< szóval majd legközelebb ;D van még 3 alkalmam minimum h elmenjek xD (minimum!! xD). Nah de most szerintem erről a hétről ennyit szijasztok xDDDD jah am még egy két potya WWE-s esemény... Zack Rydertől elvették a United States övet, de legalább nem Dolph Ziggler vette el hanem a Tag Team társa Jack Swagger :P sajnálom h elvették Zacktől az övet.. de annak örülök h Jack vette el mert őt is szeretem :D és a másik hír h az Air Boomtól (Evan Bourne & Kofi Kingston) is elvették a Tag Team öveket.. ráadásul Primo és Epico... rendesen elverték őket ahogy néztem... de nagyon jó mert Evan balhézott egy hotelben és ezért 60 napra eltiltották a WWE-től és ezért a hónap végén sorra kerülő Royal Rumbelen se tudják visszaszerezni az övet.. szóval megint jól kitolt Kofival (ugyanis ez már nem az első eset h eltiltották.. csak akk drogozás miatt -.-), ráadásul mostmár az öv sincs nála szóval gratulálok Evan...!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése