Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. január 13., péntek

Újabb események ;D

Kell *-* ♥♥♥


Hát ez a hét is eltelt lassacskán :) Jó sokat szemeztem meg úgy összességébe jó volt *.* de a szemezés körülményit ink nem írom le xDDDDDDD de az a lényeg h viccesek voltak :P Hétfőn volt szokás szerint pankráció ami jó volt :D Vasárnap a Survivor Series is nagyon jó volt :D csak most nemtom leírni az eseményeket egy darabig mert ahonnan vettem az írásokat most nem akarja valamiért megnyitni :S de ahogy találok valami olyan oldalt ahonnan le tom írni egyből jön :D szóval türelmeteket kérem :D Fúú ezen a héten annyi dolog történt xd de annyi h nem is tom leírni me összemosódnak xddddd most már rátérek ink a napi írásokra vagy 1-2 naponta xd mert így egész hetet nehéz lenne leírni :D mondjuk nem ez lenne az első eset ;D Képzeljétek nem bukok semmiből :DDDD pedig az volt h töriből meg mezgéből... de szerencse sikerült őket kijavítani :DDD szóval meg vagyok könnyebbülve naon :D a félévi osztályzatok pedig a következőek:
5: tesi + gyakorlat+ infó + föci
4: irodalom + nyelvtan
3: biosz + kémia

2: töri + angol + matek + fizika + mezgé
1: niiincs :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ilyen még nagyon nem is volt h magyarból 4-es vok xd meg tesi 5 :O igaz gyógytesi.. de akk is :D szóval istenkirály vagyok ^^ xDD (ááááááá keeeeeelllllll *-*♥xD) Ma volt péntek 13... hát nekem ez szinte mindig jó nap :D mondjuk mai is jó volt :D de jobb is lehetett volna >.< de azért meg voltam elégedve nagyjából :D nah de mást nagyon nem is tok mondani...:D csak annyit h viszonylag jó volt ez a hét :D jah meg majdnem lebuktam egyszer.....xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD meg egyszer szerintem le is buktam..... mármint ezzel kapcsolatban -->♥ xDDDDD deee nemgáááz xd jaaa meg tegnap voltam fegyelmi tárgyaláson (nyugi nem csináltam semmit!), az of kért meg h menyjek vele mert kell vinnie egy diákot az osztályból mert 2 osztálytársam volt a "bűnös"... nah erről többet nem mondhatok mert megígértették velem h nem mondhatok semmit... mert ez azért csak fegyelmi tárgyalás... de azért azt elárulhatom h nem volt piskóta :o szóval grat nekik (y)  nah de most már téll nemtok mit mondani szóval szijasztok :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése