Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. február 21., csütörtök

Betegség..

Megint beteg lettem, pedig már amit az előző posztba írtam, az nagyjából elmúlt.. de most Hétfőn volt úszás, és újból megfáztam..>< Szóval pont jó (y) Ám ezen kívül más érdekesség nem nagyon volt..>< Azt hiszem ismét "szerelmes" lettem egy gyerekbe, akibe voltam.. De nincs kedvem viszonzatlan szerelembe élni.. Macerás..xD Szóval szerintem inkább ráhagyom, oszt jól van..:P Tanulmányi eredményeim a héten meg úgy ebben a félévben összességben briliánsak voltak.. xd De azért remélem nem bukok meg év végén.. Vagyis nem fogok, mert mindig sikerül kijavítani, de akkor is most elég siralmas a helyzet.. de van még idő..:) Ma beszéltük meg osztályfőnöki órán, hogy majd Gyomaendrődre megyünk kirándulásra, ahol van paintball *o* Szóval nagy gyilkolásoknak nézünk elébe :3 xDDD Mindenkit szét lövök :O Nah persze ha túlélem ezt az újabb lebetegedést.. Erről jut eszembe, Szerdán visszamentem a háziorvoshoz, és azt mondta, hogy jobb lenne ha kivetetném a mandulámat, mert az egy góc, és a szervezetem azzal fog állandóan küzdeni, és hamarabb beteg lehetek... Nos nekem erről az a véleményem, hogy meg se nézte újból ő, és szinte már teljesen helyrejött... Ha nem lett volna úszás, akkor már semmi bajom nem lenne.. és a Fül-orr gégész se mondta hogy muszáj kivenni, csak azt mondta, hogy ha már nagyon rossz állapotba van.. De nincs mert egyre jobb, szóval inkább hanyagolom a műtétet addig ameddig csak lehet..:D Ennyit mára, WWE hírekkel most nem tudok szolgálni, mert amit érdemlegesnek tartottam azt már kiraktam.. Szóval sziasztok :D

Amúgy jah xDDD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése