Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. február 4., hétfő

Bocsánat...:D

Itt egy kép kárpótlásul Marcelláról :3 Annyira cuki *o*
Bocsánat, hogy már megint jó ideje nem írtam.. de valahogy nem vett rá a lélek..>< Lassú volt a net is meg itthon is jöttek jöttek a problémák.. kb. 2 hete tatát be kellett vinni a kórházba mert szívrohama volt.. más nap már haza engedték, mostanra meg már jól van...:) Vagyis nem épp mert tegnap előtt elesett és beverte a vállát meg a lábát és alig bír mozogni (y) kb. 2 hét óta tegnap előtt voltunk előszőr a mi kocsinkkal, szóval az is megnehezítette a dolgunkat.. mondjuk a "szomszéd" taxis az szerencsére sokszor el tudott minket vinni ide oda, de az akkor sem az igazi :/ Ráadásul én is lebetegedtem és Kedd óta suliba se vagyok... Köszönhetően az egyik osztálytársamnak aki betegen jött vissza az iskolába és lefertőzött (2 tippem van hogy kitől kaptam el, ugyanis ketten jöttek vissza a betegségből még betegen) De úristen.. MIÉRT KELL BETEGEN ISKOLÁBA JÖNNI???? Ha rosszul vagytok, akkor maradjatok otthon..! Én is azt teszem, pedig nekem se hiányzik a hiányzás a suliból.. Anya is betegeskedik, szóval az egészségi helyzetünk jelen pillanatban nagyon profi...xD De azért be kell vallani, jobb itthon betegeskedni és lustulni mint a suliba szenvedni...xD A 8 hetes életmód váltásból se lett semmi.. >< Kereshetném a kifogásokat, de egyszerűen túúúl lusta voltam elkezdeni >< Nah de sebaj.. majd máskor..:D Most viszont haladni kéne, mert menni kell az orvoshoz, mert csak Péntekig írtak ki, de még mindig beteg vagyok..(y) Délig van csak rendelés, mondjuk még csak negyed 10 van, de Szerdán is leszidtak bennünket mert már az utolsó negyed órába értünk oda kb..xD (y) Nah ezekről ennyit, jöhetnek a WWE hírek xd
Az új WWE Diva bajnok: Kaitlyn
Azt nem tudom, hogy írtam e már, de Tren Baretta és Eve Torres elhagyta a WWE-t :( Mondjuk azt híresztelik, hogy Eve majd a későbbiek során visszatér, csak most megházasodik, és ezért marad távol egy darabig.. Hát remélem, hogy így lesz mert őt is szerettem.. Mivel Eve volt a díva bajnok, és elment, új díva bajnokot avattunk, nem mást mint Kaitlynt. Amikor elkezdtem nézni a WWE-t először ő volt a kedvenc dívám, mert megfogott, hogy milyen akrobatikus és erős, ezért úgy gondolom, hogy megérdemelte ezt a címet :)) A Royal Rumble-en is avattunk egy új bajnokot, méghozzá The Rockot.. Ő nem fog sok szerepet betölteni, ugyanis csak azért nyerte meg ő a címet, hogy reklámozza a WWE-t.. Szóval nem is lesz majd látható az eseményeken, majd csak nagyon ritkán... De ha ezzel a WWE tovább tud fennmaradni, akkor támogatom! :)) Más újdonsággal jelen pillanatban nem tudok szolgálni.. szóval sziasztok :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése