Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. február 16., szombat

Valentin nap, Névnap.. semmi extra ><

Előző hét Szombaton megint koncerten voltunk Melindával és Klaudiával, de nem volt semmi extra..xd azon kívül szinte semmi nem történt a héten..xD Suliba voltam minden nap.. MINDEN NAP...:'( xDD Csütörtökön volt Valentin nap... nekem csak Csütörtök volt..xD De azért boldog Valentin napot mindenkinek utólag :))) Ma van a névnapom... de erre is csak akkor eszméltem rá, amikor megnéztem az újságot xDDD (y) Szóval boldog névnapot nekem (Forever alone feeling) ^^ xD Ma a névnapom alkalmából anyával rendeltünk kaját *-* és finom volt csak kevés..xd Apropó anya.. kapott egy új gyógyszert és allergiás lett rá.. utána az allergia által okozott kiütésekre kapott kenőcsre is az lett..>< (nagyjából a gyógyszer és a kenőcs ugyanabból az alapanyagokból áll (y) De annyira rosszul érezte magát, hogy még a háziorvost is ki kellett hívni hozzá :S De szerencsére mára már sokkal jobban lett :)) Nah de nem is szaporítom a szavakat, mert még akarok pár érdekes bejegyzést írni..:D

UI.: Rendet raktam ma a "nappaliba".. nehéz volt.. de megérte :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése