Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. június 17., hétfő

Fura napok..:P

ő az új telóm :3
Épp hogy elkezdődött a nyári szünet, már történt velem jó pár dolog.. és még történni is fog...xd Pénteken voltunk anyával orvosnál, és megvizsgálták, és szerencsére nem találtak nála semmi szövődményt a rákkal kapcsolatban :DDD ♥ wááá képzeljétek *-* Tegnap előtt kaptam új telefont xd Egyik haverom árulta, és ideadta tök olcsón :D Sony Xperia X10 mini pro :3 és nagyon jóó *-* Bár még van egy két nehézségem vele.. de bele fogok jönni :D Utána este voltunk koncerten Melindával, de az első együttes után kijöttek a rendőrök, és lefújták a bulit, mert a szomszédba a kisbaba nem tudott nyitott ablaknál aludni..-.- Pedig mér jó ideje vártam a Kistópart utcát.. erre meg pont előttük lefújják... hát KÖSZI! xD Remélem lesz pótló koncert...:D A tegnapi napot, kis híján végig aludtam.. nagyon meleg volt és hát nem lehetett semmit se csinálni x'D Ma reggel fél8kor megyünk Szegedre, mert anyáéknak dolguk van..>< (ahhoz képest még mindig nem aludtam, pedig már negyed5 van.. mondjuk anya se alszik, csak szenved >< (y)). Most hajnalba került megrendezésre az új WWE PPV a Payback.. lett egy két új bajnok, aminek nem örülök, de lett olyan is akinek igen :)) Meg egy két visszatérést is láthattunk, de majd az összesítőből látni fogjátok, hogy mi is történt...;) Az várhatóan Szerdán lesz fent, mert ugyebár ma elfoglalt vagyok, Kedden meg valószínű megyünk Mártélyra megint Klaudiáékkal.. szóval szerintem akkor is nagyon ki fogok fáradni ahhoz, hogy itt még írogassak, meg szerkesztgessek xd Na de mára ennyit, mert megpróbálok egy kicsit pihenni, ha már aludni nem sikerül >< Sziasztok :D

-------------------

Na látom nemmentette el amit írtam, szóval írom tovább... jó volt Szegeden :DDD Vettem tök zsír papucsot :3 Voltam délután "randizni", hát az katasztrófába torkollott....xD nekem az a gyerek kell aki tetszik, nem pedig ő xd szegény gyerek..:S xD de ez van..:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése