Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. június 9., vasárnap

Jóó hétvége :DD

Jó volt ez a hétvége :DD Tegnap anyának a 30. középiskolai osztálytalálkozója volt, és én is elmentem rá és jóó volt :D Jó volt a kaja meg a hangulat :D Vicces volt xD Akartunk Melindával meg Klaudiával koncertre menni, csak Melinda rosszul lett, Klau meg fizikát tanult, ezért mindenki maradt otthon, én meg anyával fél2-ig a Fekete Sas-ba xd Jó volt, hogy végre nem itthon poshadt ő se Szombat este... azért nem árt néha kikapcsolódni se....;) Ma meg elmentünk bicajjal Mártélyra Klaudiával és az anyukájával :DD Fárasztó volt egy kicsit, de megérte :)) Szép volt a táj, jó volt az idő és persze a társaság is nagyon jó volt :D Rég voltam már Mártélyon.. főleg biciklivel..:D Jó volt kimenni :))


Én meg Klaudia a mólón :DD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése