Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. június 6., csütörtök

Koncertek, jogsi, stb...:P

Az utóbbi pár napban nem sok minden történt... ma már Péntek van.. szóval, holnap koncert :DDD Remélem jó lesz ^^ De tök zsír mert egész hónapba be vagyok táblázva koncertekkel..:D Ráadásul, anyával megyek holnap a 30. osztálytalálkozójára.. szóval koncert előtt jól bezabálok (meg fogok halni szerintem mert svédasztalos kajálás lesz...xD ez a gyengém...!) Kellemes lesz, még így elmenni.. de úgy érzem, megéri elmenni még így is koncertre.. remélem :DD Hát ha ott lesz ő *-* :3 Mezgéből is megkaptam szerencsére a kettest..>< Már csak matek és fizika van hátra... mondjuk matekból most írtunk és házit is adtunk be, és mind a kettőre kapunk jegyet, és ezek szerintem nekem jól sikerültek... szóval remélem menni fog :DD A fizika az meg.... csak menni fog egy 3-as felelés belőle hétfőn...>< Szurkoljatok ezek miatt is :DDD De durva már csak 1 hét van a suliból :OOO Mindjárt itt a nyári szünet :DDDD Csak az a baj, hogy most is tanulnom kell, mert jelentkeztem autóvezetői tanfolyamra Orsival..:DD Szóval, remélhetőleg, télen már lesz jogsim is *o* és akkor megyünk mindenhova :DDDD Wáá de várom már :DDD Körbeutazom az országot x'D Na de most nincs több új hír, szóval sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése