Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. december 1., csütörtök

♥♥Boldog szülinapot Anya, Tata és Lotti!:DD♥♥
Nah szijasztok ismét..xD a szerdán nem történt túl sok minden a suliba :P de utánaa rögtön suli után mentem Szimiékhez, utána meg gyógyúszásra.xd fúú gyógyúszás az viszonylag jó volt de utána nagyon ramatyul éreztem magam... Jah am tegnap ESETT A HÓ :DDDDDDDDDDDDDDDD igaz rövid ideig de esett és ez a lényeg :DDDD remélem h nem sokár megint fog és az már meg is marad *-* Mai napon szerencse nem írtam semmiből dogát.. meg nem is feleltem szóval istenkirály volt a dolog :D és végre mán ott volt a suliba *-* mondjuk most nem sokat láttam, valahogy most nem érdekelt annyira h mit csinál....o.O de nem baj az a lényeg h már jött ma :DD Gyógytesin most "naon" megdolgoztattak minket, de azért jó volt :D Cöh egy vicces pillanatot meg kell említeni már azért is h ha visszaolvasom röhöghessek még rajta xD Az egyik osztálytársunk hapcizott mezgé órán de olyan hülyén hangzott xdxdxdxd az egész osztály szakadt a röhögéstől XDXDXDXD Jah am képzeljétek h ma van anya, tata meg az uncsitesóm szülinapja, szóval BOLDOG SZÜLINAPOT!!! nekik :D de majd még rakok ki képet is és az alá is beírom xD Fúú nem tudtam h mit vegyek anyának... utána döntöttem 3 szál virág mellett, de azt is már az utolsó pillanatba...xd kb. fél 5 fele vettem amikor jöttem hazafele.xD Tatának nem tudtam mit venni :/ de mondjuk ő nem is olyan nagy ajándék párti...xd ő azt mondta h az a lényeg h megemlékezünk arra h ma van a szülinapja és neki ez bőven elég :))♥ Jah és itt egy másik hír a WWE-ből... John Morrison elment a WWE-től..:((( most szerdán járt le a szerződése és nem akarta meg hosszabbítani mert több emberrel volt konfliktusa a cégnél :/ Bár mondjuk lehet h őt foglyuk látni a TNA-ba, mert úgy tervezik h felveszik őt meg a barátnőjét Melinát, mint pár. Hát remélem mert ők jó pankrátorok és kár lenne ezt a tehetséget kárba veszni :) igaz már mind a ketten nagy dolgokat értek el, de ez nem azt jelenti h többet nem lehet :)) Nah de most nem is tok mást írni szóval szijasztok xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése