Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. december 20., kedd

ajj :S

Hát hétvégén nem sok minden történt... végre pihentem mert nem kellett sehova se menni ><
Hétfő már macerás volt... Reggel fél nyolckor már a laborba kellett mennem mert valamilyen fúvópróbát kellett csinálnom elvileg azért h megtudják h valami kajákra allergiás vagyok e o.O szóval érdekes.xd Anya is jött a laborba mert neki vérvételre kellett jönnie, ő a vérvételtől rosszul lett szóval nekem tovább kellett ott maradnom a kórházba mint terveztem.. Utána meg mentem a suliba a 3. órára ami nyelvtan volt és a tanár bejelenti egyből h dogát kell írnom mert a többi gyerek az előző órán rossz volt :@ nah gondolhatjátok h ennek mennyire örültem... Utána meg szarul is voltam mert a kórházba a vizsgálat előtt beadtak valami gyógyszert ami a gyomorsavamat naon fellendítette és naon égetett xD szóval még az is jó volt.xd de utána kajáltam és jó volt minden :D
A WWE új bajnokai: Daniel Bryan, Zack Ryder és CM Punk
Ma sokat hülyültünk a suliba és jó volt :D szeretek a suliba hülyülni >< Szinte az összes órán karácsonyi filmeket néztünk, kivétel infón mert akk azt néztük meg h Steve Jobs és Bill Gates hogy hozta létre az Applet és a Microsoftot :P jó film volt szerintem :D engem legalább is érdekelt, de szerintem voltak ott jó páran a csoportból akiket nem érdekelt mert már naon szenvedett egy két gyerek >< Utána meg hazakísértem Szimit és jöttem haza mert elmaradt a gyógytesi :P Szóval ma hamar hazaértem >< ÚÚ és van egy gyerek az osztályba aki elkezdett tecceni xDD Bár nem is a mostani kinézete, hanem amilyen majd lesz.. xD Mert most elég csúnyácska... de ha egy kicsit rendbe szedi magát és kinő majd a serdülő korból akk helyes lesz :D de ez am téll szánalom >< mindig más tetszik... csak most már az a 10.es gyerek nem érdekel mert úgy se lesz semmi xD de mondjuk az oszt.társammal se valószínű xd de őt legalább látom szinte minden órán xDD Uh am vasárnap volt élőbe a TLC (WWE pankráció) és képzeljétek Zack Ryder United States bajnok lett :D meg Daniel Bryan Nehézsúlyú világbajnok, CM Punk, Air Boom meg Beth Phoenix azok maradtak ugyanúgy bajnokok :DDD bár jobban örültem volna ha Punk helyett Miz győz... de jó ez így is mert legalább Zack nyert :DDD annak naon örültem mert ő téll megérdemelte már :D nah de más nem törént szóval hellosztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése