Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. december 7., szerda

:))

Hmm lássuk csak mi történt ezen a héten..:D
Hétfő:
Szurkoljunk neki dec.18-án :D
Ez viszonylag szokványos nap volt...:P de téll nem volt semmi érdekes..xD csak max. nyelvtan/irodalom órán mert ott mindig hülyülünk xD azok vicces órák szoktak lenni XDXDXD (0:00 van xDDD szóval boldog csütörtököt^^) Jah meg persze volt ezen a napon pankráció :DDD ami meglepő módon megint naon jó volt.xD ÚÚÚ és képzeljétek h kiírtak a TLC-re egy meccset amibe THE MIZ vs. CM Punk vs. Alberto Del Rio fognak küzdeni a WWE bajnoki övért :DDDDDDDD szóval ha minden igaz akk Miz lesz a győztes *-* mert a WWE már tervezte h őt újból visszahozzák bajnoki szerepbe :DDD szóval remélem most majd Miz kerül ki győztesként *-* mondjuk az se baj ha Punk... csak nem Del Rio xD mindent csak ne őt....xD és még Zack Ryder is küzdeni fog Dolph Zigglerrel az United States bajnoki övért :)) Meg Big Show vs. Mark Henry World Heavyweight Champion meg HHH vs. Kevin Nash szóval szurkoljunk nekik :DDD jah am visszatérve a suliba ott volt ő*-*♥ szóval +1 pont a sulinak xDD
Kedd: 
Boldog mikulást mindenkinek!!:D
Ezen a napon jött a mikulás mindenkihez csak hozzám nem :(( xD de nembaj mert lesz 3 kiscica itt nálunk mert örökbe fogjuk őket fogadni *-* és ha minden igaz akk vasárnap érkeznek :DD csak majd tata előtt kell titkolózni xDD nah sebaj majd megoldjuk valahogy (úgy mint pl. amikor Szimi hozta ide a kiscicákat xD) nah szóval visszatérve a reggelem úgy kezdődött h felvettem a mikulás sapit xD és utána meg elindultam a suliba de közbe meg még meg kellett várnom Mónit a buszmegállóba és vele elkellett menni miki sapit venni xD 3 boltnál is néztük de sajna 2 be volt zárva és ami meg nyitva volt ott elfogyott :(( akk naon szomorú lett Móni mert neki naon kellett volna mikisapi :( xD Nah utána beérkeztünk a suliba...xD ott meg mindig amikor meglátott Móni eltakarta az arcát mert rajtam ott volt a mikisapi.xd de mondtam neki h odaadom de nem kellett neki.......xD de utána végül amikor mi átmentünk az ötvösbe infóra akk végre elfogadta tőlem xDD szóval 4 órán keresztül ott volt nála.xD Fúú az infó idegesítő volt.:S Az óra elején mindenki gépezhetett és azt csinált amit akart (én szokásomhoz szerint megnéztem az előző napi RAW vidiket xD) csak az volt a feltétel h ha bejön valaki akk huzzuk le amit épp csinálunk és nyissunk meg egy dokumentumot úgy mint ha csinálnánk valamit.xd nah persze most is bejött hozzánk egy tanár és a fél osztály nem csinálta ezt meg -.- szóval emiatt megszívatott minket a tanár és a mezgé könyvből kellett oldalakat kiírnunk.xD Nekem már a végére enyhén fájt a fejem...xD Nah jóvan mondjuk nem volt olyan vészes mert végülis itthon is sokat gépelek... de akkor is xD én még néztem volna ott a pankrációt erre meg kikapcsoltatja velünk :(( XD Amikor vége lett az infónak akk mint álltalába Szimivel mentünk vissza a sulihoz (mert neki is ott szokott lenni az Ötvösbe az utcsó órája xD) mert nekem gyógytesim volt..xd nah még az is egy élmény volt.. a gyűrűn voltak gyakorlatok...xD meg is rándult a kezem v nemtom mi történt vele de fááj még mindig :S de lehet h csak valami nagyon erős izomláz xD nah mind1 ez se vészes de azért zavar h fáj xD de lehet h túlélem :oo xD Jah am megbeszéltem a tesitanárral h amikor az osztályomnak tesije van akk én had kondizhassak xD és megengedte :D szóval év végére tiszta izomagy leszek xDDD nah jó mondjuk nem hiszem h minden alkalommal mék kondizni.. de azért jó párszor ott leszek az biztos xD Jah és am BOLDOG MIKULÁST utólag mindenkinek xD
Szerda: 
Néha én is így nézek ki xD
Cöh  feletettek volna töribből de nem tudtam semmit és ezé kaptam egy egyest és mostmá ebből is bukásra állok :S de am fosok naon mert most angol, töri, fizika, mezgé bukásból állok :S bár most angolból és fizikából írtam dogát ami így gondolom h jól sikerült szóval lehet h azokból nem bukok.xd meg megpróbálok majd jövőhéten felelni mezgéből meg töriből :)) mert azé nem kéne megbukni.. ha eddig nem tettem nem most kéne elkezdeni..xd úú meg van még egy vészes pont... h 29% a hiányzásom gyakorlatból :S és most nemtom h 20% felett mi van.. mert volt valami emlékszem de már nemtom mi :S remélem h nem kell vizsgát csinálni v valami ilyesmi.. mert ha jól emlékszem akk 30%-tól van osztályismétlés de ez nemtom h félévkor h van.. bár még ha minden jól megy akk lesz még két gyakorlatom szóval remélem h azzal lemegy 20% alá:S mert végülis csak két napot hiányoztam.. csak az a cink h egy nap 4 óra :S szóval össz. 8 óra hiányzásom van ami elég cink... de azért majd ma megkérdezem az of-t h mik a lehetőségek :P am meg ez a nap is jó volt mert sokat szemeztem vele *-*♥ Nah amikor vége lett a sulinak akk mentem Orsival meg Adrival a kajoldába de Adri az leszakadt és egy másik b.nőjével kajált mi meg odaültünk Jankához :) (am ők mind az oszt.társaim csak még naon nem említettem őket.xD) Utána meg mentünk a buszpályaudvarra mert még sok időm volt az úszásig szóval megvártam Orsival a buszát.xd mondjuk nem vártam végig mert nekem hamarabb el kellett mennem mert neki 50-kor jön a busza és nekem meg már 45-kor úszás van :/ de nembaj mert jött B.Adri szóval azzal ellehetett xD Nah az úszásnál az elején megszívtam mert 45 előtt mentem oda de a többiek már bent voltak és én nem tudtam róla ezért még kint várakoztam xDD Nah de egy idő után bementem én is xD de szerencse h max. kb. 5-10 percel mentem később mint ők.xD Nah ott lemérték a 200 métert..xd nekem elég gagyi lett mert 6:22 re úsztam le ami elég gyengécske xD de jóvan az a lényeg h ezen is túlvok xD majd lesz jobb is ;D (remélem xD) Utána meg hazajöttem és kajáltam (csirke hús volt meg petrezselymes krumpli *-*♥♥♥xD), utána meg bealudtam xDDDD és felkeltem a Jóban rosszban közben.. de szerencse még csak az eleje volt szóval nem maradtam le sok mindenről :))) De naon más nem is történt most este xD csak az h láttam az egyik WWE rajongós oldalon fbon h Lilian Garcia visszatér a SmackDownba ezen a héten :DD csak most nemtom h hosszú időre vagy csak 1-2 adás erejéig.. jó lenne ha hosszabb időre mert ő jó díva :D
Csütörtök (ma): 
'Allo 'Allo szereplői (ez az eredeti cím xD)
Mivel még kb csak fél óra telt el ezért nem csináltam naon sok mindent.. csak annyit h írtam itt a blogba meg ránéztem egyszer kétszer a fbra meg nézem a Comedy Centralon a Hallo Hallo-t :DD ez vicces xDD szeressük a Hallo Hallo-t :DD azt hiszem a 2. világháború fele játszódik.xd francia angol német  viszályok vannak benne ami álltalába uncsi de ez a sorozat viccesen fogja fel :DD vagyis jókat lehet rajta röhögni szóval ha van egy kis időtök Csütörtök 00:00-tól akk nézzétek mert téll vicces :D és utána meg jön az Angolkák ami aztán téll nagy hülyeség és nagyokat lehet rajta szakadni xD szóval azt muszály megnéznetek!!!!!:DDDD nah de most el is búcsúzok mert nincs több mondani valóm..xD 

UI.: Úristen mennyit írtam XDXDXD rám jött a szófosás ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése