Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. december 12., hétfő

A jó és a rossz sokszor együtt jönnek :/


Először a jobb hírek:
Nah ahogy láthattátok az előző videóba hogy itt vannak a kiscicák :D Nagyon aranyosak *-* a kisfiú a legjátékosabb (a sötétebbik csíkos), a fekete az naon bújós, és a nagyobbik cirmos az meg még félénk :) Érdekes... mert az előző gazdájuk azt mondta h a két cirmosnál ez pont fordítva volt xdxd Aztán ma meg az osztályom fiú részébe nem tom mi ütött ma xD Szinte mindegyik pankrációzott xd de szó szerint :D szóval végre jól éreztem már magam az osztályba xD Csak én nem szálltam be mert cinkes odamenni a fiúkhoz h had én is...xD vagy nemtom.. nah majd egyszer :D De tök zsír xD Egyre többen szeretik a pankrációt xD Ha nem is a WWE-t de magát a műfajt azt igen és ennek örülök :) Délután meg volt a mikulás buli az osztályba... hát a buli része ritka szar volt xD Mert csak ilyen duc duc zene ment és én azt naon nem szeretem>< De az ajándék átadás az vicces volt.xD Én Krisztofertől kaptam az ajándékot, és én meg Ferinek adtam xDD ÚÚ kaptam fincsi csokikat meg cukorkát, szóval köszönöm ^^ Utána mi páran úgy döntöttünk h ez a buli téll szar, és lementünk az aulába csocsózni meg kockulni xDDD Nah az már téll jó volt :D igaz minket mindig megvertünk... mert Krisztofer az naon jól csocsózik és mindenkit lever xD Ricsi az már csak ráadás volt...xD Szóval ők verhetetlenek voltak >< Utána meg hazajöttem a jókis sötétbe *-* rájöttem h szeretek este biciklizni amikor langyos a levegő ♥ Utána itthon meg vártak a kiscicák :D♥♥ Olyaaan cukik *-* máris imádom őket :D Csak kéne nekik nevet adni >< csak nem jutott eszünkbe még semmi :/ de majd lehet h megnézek egy weblapot ami tele van mau nevekkel és onnan majd lehet h ötletet veszek :D Jah és ma meg tegnap volt pankráció *-* szóval majd a holnapi eredmények a Vengeanceről jönnek majd ide :D majd..xD
És a rossz hír:
A családunk egyik közeli barátja sajna tegnap hajnalba meghalt :'( Szegény rákos volt, és már téll naon rosszul volt és most adta fel a teste és a lelke a küzdelmet:(( Igaz mi még anyával naon nem fogtuk fel h mi történt mert olyan elképzelhetetlen :( A minden napunk része volt, és most már nincs többé :'(( Szóval ez minket meg másokat is nagyon lesújtott :( Nem tom h mi lesz ezután, de szerintem nagy változások is jöhetnek.. De majd meglátjuk :/ Szóval R.I.P. Kati :'((((((♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése