Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. december 10., szombat

Piacozás :))

Itt egy kép a Hódmezővásárhelyi piacról :P Ha jól láttam ez a kép még 2009-es de ez is megteszi xD
Szeretek piacozni mert ott mindig nyüsgés van meg összefutunk ismerősökkel meg minden :DDD Ma is összefutottunk az uncsitesómmékkal és végre láthattam élőbe a legújabb kis uncsitesót :D Meg próbáltunk a piacon ajándékot is venni mert hétfőn lesz az osztálybuli, de ott nem találtunk semmit xD De utána meg elmentünk a Tescoba és ott természetesen találtunk xD mondjuk én keveselltem... de anya azt mondta h ennyi elég lesz...:P hát remélem is xD bár végül is mikulásra nem szokott az ember nagy dolgokat venni de én azért még vettem volna valamit...:P nah mind1 lehet h még majd itthon nézek valamit xD Am a Tescoba nem sok mindent vettünk me anya rosszul volt... meg hát már szinte mindent megvettünk a piacon xD Ú a Tescoba vettünk a holnap érkező kiscicáknak tálat, macskaalmot meg kaját :D És el is mondtuk tatának h jönnek ide a cicék..... nah akk enyhén ordítozott..xD De nem baj nem érdekel mert az a lényeg h jönnek a cicék :D meg pár nap múlva úgy is már ő is szeretgetni fogja őket xd csak le kell nyugodnia >< Am meg más naon nem történt.... de majd holnap *-* ha tudok akk rakok is fel majd ide a cicákról képet :DDDDDD  nah de most szijasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése