Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. december 9., péntek

Ma meg Tegnap xD

Gyengébbek kedvéért ez a bobtail :D szóval ilyen volt Málna :D
Tegnap jó nap volt viszonylag mert elmaradt az úszás mert ilyen katonai izé volt a suliba xD mondjuk nemtom h ezt nekünk mé kellett megnézni
mert semmi érdekes nem volt... mindenki azt hitte h majd kommandóznak meg minden azt csak annyi volt h az aulába leültek egy-egy padhoz.. utána meg pár katona elkezdett beszélni, átadtak egy oklevelet oszt csá xD Utána amikor ennek vége lett jöhetett a tesi óra xD én most nem tesiztem mert a pólómat odaadtam Fanninak mert ő nem vitte és az utcai ruhámat meg nem akartam teleizzadni >< de most megint 2 osztállyal voltunk összevonva :D először velük *-*♥ de ők ki mentek az udvarra v hova szóval nem naon láttam >< utánna meg a 9/C-vel voltunk együtt xD Ott találtam egy cukigyereket*-* hasonlít az egyik magyar pankrátorra xDDDD szóval csak jó lehet >< jah am reggel (mint mindig) átmentünk Mónival a boltba és vettem fél kiló sajtos pogácsát xD de máskor olyan keveset szoktak adni, most meg odanyomtam a kezembe egy bazinagy zacskóval xDDD De szerencse volt segítségem az elfogyasztásába szóval nem volt gáz xD  A többi óra kicsit uncsi volt de azért túlélhető xD Utána délután meg gyógytesi volt xD az jó volt :)) szeretem a gyógytesit rájöttem xD jó a hangulat, nem olyan nehéz..:P szóval megérte h átjöttem gyógytesire :P először meg voltam ijedve h jaj most gyógytesis leszek és soha nem lesz semmire időm, de szerencse ez nem így történt :))
Ma a suliba nem sokat voltunk mert gyakorlatunk volt...:P szóval csak az első két óra volt a suliba a másik 4 az meg a Gorzsán..xD ott viszonylag jó volt...xD Vizsgáltuk a talaj kémiai hatásait v mit xD Azzal jól el voltunk xD mondjuk az első órán dogát írtunk... és én meg nem is tudtam h írunk xD de szerencse a tanárnő kiment pár percre és akk át tudtam nézni a dolgokat és szerintem min. a 3-as meglesz xD Am a gyakszik mindig jók szoktak lenni, de én akkor se szeretem őket valamiért xD nemtom megmondani h mért de jobban szeretem ha ott vunk a suliba :)) ÚÚ képzeljétek született kisboci :DD és mi azt le is támadtuk és szeretgettük xD nah meg persze a kiscicát is ami ott van :D olyan cukik voltak :D a kiscica ott aludt a kisbocinál*-* azt hittem megeszem őket *-* Utána meg visszajöttünk és go haza :P de én nem sokat voltam itthon mert 4-kor meg Wikivel taliztam :DDD jóvolt végre vele is mán talizni :)) jót el beszélgettünk, rég nem röhögtem folyamatosan ennyit xDDD  úú ott voltunk a Kossuth téren a koripályánál és épp jöttek oda a mentők mert egy gyerek elesett és kiment a térde xD én meg mondom Wikinek: Kihalt meg?:o menjünk nézzük meg!xD Meg találkoztunk Szabinával meg az anyukájával meg az öccseivel xD és az anyukája lefényképezett minket xD kíváncsi vok h milyen lett a kép mert azt hiszem naon hülye fejet vágtam xDDD azt mondták h felrakják facebookra de nem tették :'( XD Utána meg találkoztunk Emesével meg az anyukájával meg messziről láttuk az öccsét xDDD (ma mindenki családostul volt xDD) velük is elbeszélgettünk :P (jah am azt hiszem h Mesiékkel hamarabb taliztunk.. v nemtom XD). Utána meg volt h az interspárnál leültünk egy padra és jött egy néni és volt vele egy 6 hónapos bobtail kutyus :)) nagyon cuki volt és már nagy xD de még nőni fog :oo am az a neve h Málna :D és a néninek be kellett mennie a benzinkútra és ránkbízta Málnát h vigyázzunk már rá :DD és tök jó volt xD összeugrált minket meg minden xD meg megugatta a gyalogosokat és alig tudtuk Wikivel visszafogni h ne ugorjon rá senkire xD Ú amikor meg jött a gazdája akk nagyon erősen húzott xD én meg hirtelen nem tudtam felkelni xDDD és majdnem pofára estem mert olyan erősen húzott (jó erős volt :o) Vicces lett volna ha a betonba belefejelek és lemorzsolom az arcom xD szép karácsonyi ajándék lenne^^ xD Am ezenkívül nem volt más de szerintem ez is bőven elég :DDDD♥ Utána hazajöttem és kb. fél óra múlva be is vágtam a szundit és kb 22-óra fele keltem fel xDDD szóval nem olyan rég ^^ nah de más infóval nem tok szolgálni szóval szijasztok ;D
UI.: valami ledült/összedült a padláson v a színbe de félelmetes hangja volt xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése