Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. december 16., péntek

E hét eseményei :P

Ha rám emlékeztek, mosolyogjatok, mert akkor érzitek, hogy köztetek vagyok.
[ez az idézet volt ma a gyászjelentésbe Kati mellett :'((((((( ]
Kedd: 
Hajnalba sokáig fent voltam ezért reggel iszonyatosan álmos voltam de annyira h nem tudtam elmenni suliba xD Utána meg este rosszul lettem (a hassammal van valami baj..:S).
Szerda: 
Elmentünk d.u.-án az orvoshoz... ő meg leszídta anyát mert mindent megeenged.. jó köcsög volt xd pedig most téll volt valami bajom :(( el is küldött minket a kórházba kivizsgálásokra... am ezen a napon más nem is történt mert délelőtt nem voltam suliba szóval... unalom volt :S
Csütörtök: 
Fél napot ott töltöttünk a kórházba mert anya nemsokára megy a bizottság elé és ezért az összes orvoshoz el kell menni papírokért.. és mivel anyának rengeteg baja van, rengeteg orvoshoz is kellett mennünk... meg elmentünk hogy bejelentkezzek hasi ultrahangra... és erre meg mondják h majd csak márciusba tudnak fogadni... (ennyit a vásárhelyi kórházról..). Utána észrevette a nő hogy rá van írva a papírra hogy SÜRGŐS ezért már a köv. hétre tudott volna időpontot adni, csak akkor épp megyünk Szegedre a bizotsághoz.. anyát kell kísérgetni xD Am naon uncsi volt ott várakozni.. alig haladtak.. De úgy bírom.. ott röhögcséltek az orvosok a nővérekkel meg minden de a betegeket meg váratták :@ Am meg volt egy bácsi aki folyamatosan beszélt xD vicces volt, jó elbeszélgettünk.. igaz olyan emberekről beszélt akiket én nem ismerek de akkor is vicces volt.xd meg a kórház után elmentünk a cukrászdába meg a henteshez és jól bevásároltunk xD De mondjuk a sütiket már aznap felfaltuk XXDDXXD
Péntek (ma):
Ma ismét mentünk a kórházba mert még mindig nincs meg az összes papír ami kell.. szóval még majd jövőhéten is megyünk :(( Ma elmentünk a gyerekosztályra is és majd hétfő reggel kell mennem laborba.. szóval reggel suliba biztos nem mék, és nem is tom h mikor végzek szóval lehet h az a nap is kilőve :/ de én már akarok menni!>< Fúú de szar volt, ott voltunk az idegsebészeten és behoztak egy kb. annyi idős bácsit mint tata.. szerintünk agyvérzése lehetett vagy valami ilyesmi mert a tünetek nagyon arra utaltak :'(( de olyan rossz volt ránézni szegényre :'( amikor kimentünk és el is sírtam magam kicsit :(( Meg utána ahogy végeztünk a kórházba megint mentünk sütit venni és utána meg mentünk a virágboltba a temetésre csokrokat venni (az előző ilyen bejegyzésbe megtaláljátok miért), uh de Kati élettársa Jani az nagyon szarul van :( mondjuk megértem miért :( Még nem tudjuk mi lesz, de nagyon kilátástalan a helyzete :( Anyával azt beszéltük hogy lehet hogy karácsonyra is meghívjuk ide, mert Kati családja az ki akarja költöztetni a házból :( szóval a végén még az is lehet h ide költözik ideiglenesen... csak azt nem tom hogy tatát erre hogy vesszük rá xD Mert az hagyján hogy 3 macskára rá tudtuk venni, de hogy még egy ember is ideköltözzön... Hát majd meglátjuk mi lesz :/ Nem akarom elkiabálni a dolgokat. Am meg hogy ne csak ilyen szomorú dolgokról beszéljek... A kiscicák naon jól érzik magukat és állandóan hülyülnek és olyan ééééédesek *-*♥♥♥ imádom őket *-* Jah am szerintem itt még nem is írtam le h mi lett a nevük xD Szóval a nevük: Teddy ( a kisfiú *-* a legkisebb cirmos :D és a legcukibb *-*), Ciceró ( a kislány cirmos cica aki a legnagyobb *-* am tom h Cicero egy tudós v mi volt és pasi... de akk is szerintem ez a név jó kislány cicának :D meghát a Ciceró és a Cicero név között van egy kis különbség xDDDD az o-ó betűk [ez de szőke beszólás volt xd] ) és Corry (ami igazából Korri lenne :D csak így leírva jobban néz ki xD am ő a fekete kislány cica :DDD ő a legbújisabb *-*). Szóval mostmár az ő neveiket is tudjátok :DDDD am ha rákerestek YouTuben arra a névre hogy Iamtheangel1 akkor ott még róluk tudtok vidiket nézni :DD és persze a ház többi állatáról :D vagy lájkolj engem facebookon ---> http://www.facebook.com/pages/I-am-the-Angel/234576549946601 LIKE PLEASE *-*♥ :D előre is köszönöm ^^ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése