Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. november 27., kedd

"A játékosztály a legjobb hely" xDD

Most mondjátok hogy nem áll jól nekem ez a maszk xDD
Az iskolában nem történt nagyon semmi érdekes dolog, csak dogákat írtunk meg kaptunk ki...xD Szóval ez lényegtelen :P Ma, vagyis már tegnap mert hajnali fél3(!) van Vikivel voltam :P Megint elmentünk a sulimba kirakni plakátot az e heti NL TÖK előadásról :D Most biológiai előadás lesz, ilyen címszó alatt hogy "Miért csíkos a zebra, és miért pöttyös a katica?" :) Szerintem most pénteken is megyek rá, mert az előző héten is tetszett a Marsról készül előadás :)) Amúgy ezenkívül még elmentünk az Intersparba, mert be kellett váltanom a Milka csokimat, mert nyertem egy ingyen Milkát :3 Aminek a nagy részét szépen el is fogyasztottuk xD Meg végignéztük a játékosztály xDD Rájöttem hogy a boltok játékosztályai még mindig érdekelnek engem (dedó feeling xD), ott lehet a legjobban hülyülni xDD Utána átmentünk a Tescoba mert Viki akart az apjának venni bocis USB-t amit hirdettek az újságban hogy le van árazva 3000 Ft-ra.. de a Tescoba mi meg csak 6000 Ft-ért találtunk.. Odamentünk a vevőszolgálathoz, ott nézték egy darabig és utána megegyeztek abban hogy nem tudják hogy mi van és mégiscsak 6000 Ft. :/ Szóval végül nem lett ebből a vásárlásból semmi..:( Ezen kívül még sétálgattunk egy kicsit meg persze röhögtünk és utána hazajöttem xD De olyan jó idő volt amikor jöttem hazafele, meg úgy összességében jó idő lett amikor besötétedett  *-* Csodálkoztunk és mert még amikor sütött a nap akkor szabályosan hideg volt, de ahogy lement a nap akkor meg kellemes idő volt >< (y) Imádok holdfényben (majdnem telihold van :3) sétálgatni, amikor jó idő van :D Jah meg képzeljétek hajnalba kinyitotta a bejártai ajtót a "kis"macska xDDD Addig lógott az ajtón míg ki nem tudta nyitni..xD Egyszer csak azt vesszük észre hogy hajnali 3kor kinyílik az ajtó (horror feeling) és betűdül 3 macska xDDD Vicces volt >< Meg 4 órám volt összesen :3 5 lett volna eredetileg de az első óránk az angol elmaradt, szóval 9:10-re kellett bemenni :D Szóval fogjuk rá hogy ez egy istenkirály nap volt :DD Nah más újdonsággal nagyon most nem tudok szolgálni, szóval sziasztok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése