Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. november 24., szombat

Fahéjas/Cukros sült alma

Az ünnepek közelednek, és úgy gondolom hogy ez pont egy ideális recept, gyorsan el lehet készíteni, ráadásul olcsó, és kifejezetten karácsonyi finomság :D Én pont ma este készítettem el és nekem nagyon bejött :D 
Elkészítése: 
- Mossunk meg tetszés szerint néhány db almát és utána vágjuk ketté (vagy ha kissebbeket akartok és hogy több legyen belőle akkor több darabba is lehet őket vágni, de ne túl kicsikre) őket és vegyük ki belőle a magházakat.
- Vegyünk elő egy tepsit és rakjunk rá alufóliát 
- Rakjuk rá az almákat és szorjuk be őket ízlés szerint fahéjjal vagy cukorral, vagy akár mind a kettővel (én láttam olyat is már hogy kakaóval szórták be :D nem tudom milyen íze lehet úgy, de biztos finom)
- Rakjuk be előmelegített sütőbe őket (170-180 °C nem tudom pontosan mert a mi sütőnk nem úgy mutatja, de a neten azt láttam hogy ennyire kell) és rakjuk be 35-40 percre, és már is kész az incsiklandó karácsonyi finomság :D Jó étvágyat! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése