Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. november 24., szombat

2 hét eseményei, Mars, Képzavar..

Innye már megint jó ideje nem írtam, de most valahogy nem volt hangulatom rá.. :P az előző héten anyát megműtötték, minden rendben zajlott :) Csütörtökön megkaptuk az egyik szövettant és az is azt írta h minden rendben van, mondjuk várunk még 1et de szerintem az is jókat fog mondani :D Az előző héten nagyon más nem is történt.. >< Ez a hét már húzósabb volt.. :P mondjuk úgy összességébe jó volt :D Mert ugyebár most jött meg a szövettani is, meg Vikivel és Melindával is voltam együtt, először Vikivel kiraktunk egy plakátot a sulinkba és azzal voltak a zűrzavarok xD Utána meg most Pénteken elmentünk Cirkuszba :DD A Hungária Cirkusz volt, az volt hogy Melinda is jön, de az utolsó pillanatba tudtuk meg hogy az sokkal drágább mint ahogy azt mi gondoltuk és ezért nem jött >< De azért előtte voltunk vele is mert elmentünk banán turmixozni :DD és az finom volt *-* meg azelőtt az NLGben volt egy előadás a Marsról :D az is jó volt, érdekes..:) Sok érdekes és új dolgot tudtam meg :D Pl.: az elmúlt pár napban felröppentek hírek hogy a NASA talált valamit a Marson, csak még nem akarják bejelenteni hogy mi az, de elméletileg pár hét múlva kiderül :D :o És most teljesen lázba hozott hogy mit találhattak :OOO Amúgy meg áttérve más témára szerintem nekem most épp idegösszeroppanásom lehetett tegnap előtt.. ugyanis pár barátom cserben hagyott éppen ami nem nagyon esett jól.. meg ugyebár anya körül is az idegességek az elmúlt hetekben meg még pár apró dolog.. és sírógörcsök jöttek rám.. de úgy hogy pénteken nem is mentem suliba... az volt hogy elmegyünk a pchiologushoz, de végül átaludtam a délelőttöt és nem lett belőle semmi >< De muszáj lesz elmenni, mert a szívem se bírja már nagyon, manapság szinte minden este szúr..:S Meg olyan lehangolt vagyok itthon egymagam..xD Szóval fantasztius >< (y) Nah de más hírrel nem nagyon tudok szólgálni, ezért hát jönnek a WWE hírek xD:
Előzőhét Vasárnap megrendezésre került a Survivor Series, ahol egy öv se cserélt gazdát, így sajnos Sheamus se szerezte vissza az övet :(( De az eredményeket már láthatjátok a blogomban, ha érdekelnek szóval..:D Ma van Beth Phoenix 32. születés napja, szóval Happy Birthday Beth Phoenix!!! :D ♥ Nagyon más hírrel nem tudok szolgálni, szóval sziasztok..xD
Happy Birthday Beth Phoenix!!! ♥
UI.: Csináltam fahéjas és cukros sült almát ééés finom :3 Vagyis csak a cukros az..xd a fahéjas annyira nem ízlik..xD de azé jó az :D majd leírom a receptjét *-* Most jutott eszembe hogy még ezzel tehetném "híresebbé" a blogom ha recepteket is meg ilyen "női praktikákat" is beleírnék :DDD szóval majd ezentúl ilyeneket is olvashattok benne ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése