Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. november 25., vasárnap

Oppan süti strike xD

Itt vannak a kukacok amikről beszéltem :D
Ma Klaudiával találkoztam, régen nem voltunk már csak ketten hülyülni, jó volt már egy kicsit marháskodni :D Elmentünk a Tescoba és a játékosztályon kb. az összes játékot kipróbáltuk...xDDD egészen a 1-2 hónapos csecsemőjátékoktól az "öregebb" korosztályokig xDDD Fúú találtunk olyan jó gumi kukacot :DDD Olyan kell nekem *o* és csak 400 ft xD Szóval szerintem lesz még olyan az én tulajdonomban :DDD Meg találtam egy tök jó telót ami csak 10.000 ft *o* Csak még rá kell vennem rokonaimat hogy dobják össze rá nekem a pénzt xDD De annyira istenkirály :D Am ezek után még elmentünk sétálni egy kicsit és utána elváltunk >< Am délelőtt voltunk kint anyáékkal a piacon és ettem gombás hamburgert szóval wáááá*-* xD meg vettünk karamellás Milkát :3 Azt amit most reklámoznak :DDDD És finom *-* volt.. ugyanis megettem xD túl finom volt...>< A hétvége alatt nem tanultam egy szót se szóval gratulálok magamnak...(y) Bár most nézem az e-naplót és bevan nekem írva egy 4es nyelvtanból..xD és nem tudom mire kaptam >< de nagyon aggódok hogy a tanár csak félrenyomta véletlenül :S Mert én nem emlékszem hogy bármiből is írtam volna... xD Jó lenne ha az a jegy tényleg nekem lett volna szánva, mert akkor nem állnék bukásra..:D Szóval *o* xD nem fogok tudni most emiatt aludni x'DD Nah de most mék, mert Family Guy van a tvben :D Szóval sziasztok ;D 
UI.: A címet Klaudiával találtuk ki..xD Nagyon semmi köze nincs a leírtakhoz.. de azért vicces xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése