Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. november 13., kedd

Szeretlek anya ♥♥♥
koncert plakát ;)
Huh, ebben az utóbbi pár napban jó sok minden történt.. kezdjük a legfontosabbal.: A múlt héten végérvényesen is kiderült hogy anyának rákja van, méhnyakrákja :(( Amikor megtudtam nem sírtam meg nagyon fel se fogtam a dolgokat, de másnap suliban az első pár órában nagyon ramaty állapotban voltam.:/ Pénteken már kapott is időpontot és ma 9 órakkor meg is műtötték, és úgy tűnik hogy minden rendben lezajlott :DD Voltunk is bent ma nála délután és jó állapotban volt :D Most már csak a szövettant kell megvárni, reménykedjünk hogy jó lesz (yn) ♥ :'( :) Holnaptól itthon maradok vele és ápolgatom :D♥ De ahogy elnéztem nem lesz sok szükség rá >< De tök durva mert amikor mondtam az ofnek hogy megbeszéltük itthon és elszeretnék kéredzkedni 3 napra mert anyának ez a problémája van, akkor mondta hogy neki is ez volt a baja :O és ez tök durva o.O :O És most jöhetnek az egyéb hírek..>< Szombaton Melindával voltunk megint koncerten... Fellépet a Stings of the Heaven, Talizmans és a Sregan... Hát elég szar volt az egész... bocs a kifejezésért de nem tudom máshogy megfogalmazni...xD És most első alkalommal fordult elő hogy hamarabb eljöttünk.. már éjfél előtt..xD A társaság is rossz volt..-.- meg úgy összességében kevesen voltak.. pedig már felkészültem hogy olyan lesz mint az előző héten...:( mert az nagyon jó volt :3 De lesz December 8.án mikulás buli féleség..xD és akkor nagyon sok banda fog játszani és már du.án 4kor elkezdődik :DDD Szóval remélem nagyon jó lesz *o* :D Az iskolában is "történnek" az események..xd megint elkezdett tetszeni az egyik gyerek aki régebben tetszett még tavaly..xd szóval istenkirály (y) Meg Adrinak van egy hódolója aki vicces és jót röhögünk rajta..xDDD Úgy érzem hogy vele kapcsolatban még lesz pár vicces élmény xDDD Fúú képzeljétek *-* Tudjátok volt még tavasszal hogy befialt a házba az egyik macskánk (...xD) és most az megint hasas *o* Szóval télire megint be fog szülni *o* Legalább is ha rajta múlik meg anyán akkor biztos befog xDD És akkor megint a szekrényből fognak előmászni a kismacskák *-* és az cukííííííííííí :3 :DD Tegnap voltunk a Tescoba, és összevásároltunk minden hülyeséget...>< (y) Fúú felidegeltem magam mert állandóan elrontom a telefonom fülhallgatóit.. és eddig mindig a Tescoba vettem a fülhallgatót, de nem a rendes üzlet részében, hanem kint.. és 2500 ft kellett fizetni azt adtak egy fekete semmilyen füllhalgatót.. most meg megint tönkrement e füllhalgatóm és megnéztem bent a Tesco rendes részén hogy ott hátha van olyan ami nekem kell és hátha olcsó :P És képzeljétek már 600-700 Ftért lehetett kapni :DDD -.- És ez meg rózsaszín és istenkirály :3 Mondjuk én kéket akartam.. de anya rábeszélt a rózsaszínre mert az illik a telómhoz, mert ugyebár az piros színű..:D De bőven jó ez is :DD De olyan jól néz ki :3 Annyira megörültem hogy ilyen olcsón tudtunk venni :D Meg vettem kesztyűt :3 Egy kék csíkos fekete alapon ujjatlan meg egy rendes fekete kesztyűt :D és azok is olyan jól néznek ki *o* Meg már anyával beszéltük bent a kórházba délután (vagyis ő hozta fel a dolgot) hogy lehet hogy megyünk cipőt venni holnap (látszik mennyire haldoklik..xD) a piacra :DD Ugyanis itt szokott olyan lenni h kivisznek 100-200 pár nagyon cool cipőket és 1300ért adják :DDD és olyan jók szoktak lenni tényleg *-* Szóval szerintem holnap megyünk... Vagy legalább is én biztos..xd de szerintem anya is feláldozza magát e ügy érdekében :DD Hmm más itthoni hírt nem tudok ezért áttérek a WWE hírekre :D
Most túl sok újdonsággal nem tudok szolgálni, mert most ezen a héten nem nagyon nézegettem a híreket.. Más dolgom volt >< De a lényeg hogy Jerry 'The King' Lawler tegnap este visszatért a Rawba, szóval már jól van :DDD (mert ugyebár szerencsétlennek szívrohama volt az egyik adásban :'( ) Más hírt nem tudok, de azért feltöltök egy husma kondis képet Sheamusről *o*♥ xD
Itt a husma kondis kép Sheamusről :3♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése