Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. november 1., csütörtök

Őszi szünet ^^,

Sandy hurrikán New York felett.
Eljött végre az őszi szünet is, már egy ideje tart, de nem túl sokat csináltam, de azért jó volt itthon lustulni xDD :D Ma November 1. van, szóval Boldog szülinapot Viki!!! :D♥ Holnap után megyünk Melindával ismét koncertra, szóval majd arról is beszámolok.. Az volt hogy holnap jön Tekla sütni, de végül le lett mondva, mert egyikőnknek se ez épp a legalkalmasabb pillanat :P Az idő nagyon jó most, esős és szeles *-* szóval wáá:D de az itthoniakról több hírem nincs xd most ment végig a Sandy hurrikán Amerika felett.. borzalmas munkákat végzett, de gyönyörű képet találtam róla *-*
WWE hírek:
wáháhá *-* itt van a bizonyíték hogy visszakövetett Natalya :3♥
Ahogy lehetett számítani, most hétfőn Beth Phoenix ott hagyta a WWEt :'((((((( Emiatt nagyon szomorú voltam, mert ő volt az egyik kedvenc dívám.. de történt jó dolog is :DD most Kedden Natalya (ő is WWE díva és ő a példaképem) visszakövetett Twitteren *----* ♥ szóval gondolhatjátok milyen boldog voltam :DDD Majdnem szívrohamot kaptam a gép előtt amikor megláttam xDDD Akkor vasárnap volt a Hell in a Cell aminek az eredményeit már láthatjátok is a blogban :DD Innen sincs nagyon több hírem szóval.. sziasztok xDD

Thank you Beth Phoenix ♥
UI.: Vasárnap lesz a Film+on A Pankrátor c. film :DDDDDDDDD (csak azért jutott eszembe mert most van a reklámja *-*) Nagyon jónak tűnik, remélem az is :D 21:00-kor kezdődik :)) Nézzétek!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése