Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 13., szerda

...:P

Tegnap: 
Egészség nap volt a suliba és az összes óra elmaradt, első 3 óra az of.-vel utána elementünk egy órára az emlék pontba. Nah ott azt hittem meghalok.xD Olyan nagy poshadás volt h má többen majdnem rosszul lettünkXD Nagy volt a szenvedés az bitta!XD Utána meg átmentünk a másik suli épületbe és ott meg ilyen "progamok" voltak.... nah azok se voltak sokkal jobbakXD én meg Melinda csak kóvájogtunk össze vissza az épületbe me nem tudtuk h mit csináljunk.XD De nem hiszem h ezzel a gondolattal egyedül voltunk.xD Utána meg amikor vége lett visszamentünk a mi sulinkba... egy örökké valóságnak tűntXD Pedig csak pár perc voltXDXDXD De akk is fárasztó-.-" Utána meg Mesiék háza elé leültünk Melindával, Klaudiával és Wikivel, és utána meg jött Anna meg Mesi is.XD Ott egy darabig elültünk meg beszélgettünk meg minden.XD Az mondjuk nem volt olyan rossz csak az volt a baj h egész nap naon idegelt minden.XD Utána hazajöttem és elaludtam szokás szerint-.-" Utána meg este felkeltem Tv-ztem, gépeztem meg ilyesmi.XD ÚÚ tegnap este volt (vagyis ha úgy vesszük ma hajnalba meg 0:00-kor kezdődött) a WWE:D (gyengébbek kedvéért pankráció a Viasat 6-on:P) Az naon jó volt:D Bár mondjuk a múltkori jobb volt:D De azé ez se volt rossz;) Volt jó pár dúrva verés meg ilyesmi o.O De azé tudom nektek is ajánlani me amúgy naon jó (gyenge idegzetűeknek nem naon ajánlom de ti tudjátok;)) én legalább is szeretem.:D nah de kb. ennyi volt a tegnapi elfoglaltságom.XD
Ma: 
Hú ma amikor felkeltem reggel akk naon rosszul voltam:O:O De nemtom mé=/ Mondjuk most is egy kicsit rosszul vok de azé má jobb.:) Jah és ma nem mentem suliba se me nem tudtam elindulni... pedig már bepakoltam felöltöztem meg minden és cs annyi kellett volna h felüljek a bicajra és kész=/ de nem ment...=(  Nah de nem is nagy baj me szeretek itthon haldokolniXDXDXD 
Jah és képzeljétek ma lesz az Árva angyal utolsó része:'''''((((( nemáááááááááááááááááááááááááááááááá én azt annyira szeretem=( kár h vége lesz ma.. és valami más hülyeség jön hejette:@ De remélem h az is jó lesz me ha nem akk bajok lesznek.xD (NYÁH tata hozza má az ebédet me éhes vok:O) Hát mostmá naon nem tok mit írni... Hogy ha még történik ma valami akk azt megírom szóval szijasztok;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése