Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 25., hétfő

*-*

Péntek:
Hú hát azt szinte teljesen végig aludtam ezt a napot is:D teljesen kihasználtam a szünet lényegét:D
Szombat:
Hát mint mindig az utolsó napra hagytuk az ünnepi bevásárlást:D szóval elmentünk a Tescoba és bevásároltunk.xd de am ezen a napon is rengeteget aludtam.xd
Vasárnap:
Boldog Húsvéti ünnepeket mindenkinek!:D
Húú hát az nagy nap volt.xd mnetünk Battonyára:D és ott volt majdnem az egész család:D nagy zabálás sok ajándék jó hangulat ezt szeretem én:D de szerintem mindenki így van ezzel:D és tök jó dolgokat kaptam:D először is 14.000 ft.-otó aminek naon megörültem:DD és még kaptam egy tök zsíír állatos könyvet meg neszeszer féleséget meg sampon/balzsam.xd meg anyáéktól kaptam táskát meg ilyeneket.xd jah és kaptam pénztárcát is meg nem tom má miket.xD jah és asszem tegnap volt a TV2-őn egy tök jó mese.xd és hát az nagy volt.XD 
Ma:
aludtam... aludtam... és aludtam:D összesen cs pár órát voltam fent.D és hát most... de szerintem most megint hajnlig leszek fent:D úgy mint tegnap/ma hajnali 5 fele aludtam el (me a fejem is fájt:S), és hála a jó égnek ma egyetlen egy locsoló se jött:DD ugyanis én minden évbe elzavartam őket.xd max. pár embernek engedtem meg.xD nah de ezenkívül naon semmi nem történt szóval szijasztok;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése