Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 19., kedd

Megdöbbentő események O.o

Ebben a két napba elég érdekes dolgok történtek ám O.o
Tegnap:
Van egy gyerek akit viszonylag elég sokan ismerünk és Boginak a volt pasija. És tegnap egész suli idő alatt beszélgettünk (telón-fb) vagyis én írtam de én olyan postagalamb féle voltamXD és hát egymással veszekedtek én meg mindig üzengettem a beszólásokatXD szóval elég érdekes volt.. Utána meg suli utánra megbeszéltünk egy találkát (Bogi, valaki, én) XD és akk el is mentünk Bogival és egy idő után jött ő is.. Nah haljátok akk úgy elkezdtek veszekedni O.o de azé részletesen nem mondom el h mit beszéltek de azé elég durva volt O.O De azé szerintem vicces volt.xD Csak túl sok volt a trágár szó...xD utána ahogy befejeztük ezt az értelmes beszélgetést Bogival elindultunk a buszraXD nekem már a busz után kellett rohannom me majdnem lekéstemXDXD azt hittem h ott halok megXD de nembaj me elértem..:D nah ezenkívül nem történt naon más cs a suliban a szokásos naon nagy röhögések.XD
Ma:
"A bizalom olyan luxus, amiért mindig túl drágán kell fizetni."
Hát a mai történet földrajz órán történt... Képzeljétek h Józsiéknak meg volt az az napi tz. feladat lapja.. nah ez valahogy a tanár tudomására jutott és ezé nagy veszekedés tört ki... Először is a tanár elakarta venni Józsi kulcsát me van egy kulcsa a termekhez... De persze ez a tökkelütött meg tagadta-.-"
Szóval a vita: 
Tanár sztorija: "Józsika bement a terembe amikor nem volt senki sem bent és a tanár táskájából kivette a kulcsot és kinyitotta a szekrényt és kivette a feladat lapot lamásolta és a végén visszarakta. Ugyan is ép eszű tanár nem adja oda a feladat lapot a gyereknek szóval mástól nem kérhette el."
Józsi sztorija: "Ő ezeket nem is csinálta hanem a tesójátol szedte."
És miuán Józsi ezt elmondta a tanár felháborodva mondta h egyáltalán nem becsületes és nem val be semmit inkább másra keni.. És utána mondta ez az ész h rengetegen látták a feladat lapot.. Jólvan a tanár arra nem haragudott me megkérdezte h kik látták ezt a lapot és mindenki aki látta (több mint fél osztály) felemelte a kezét (jóhogy láttuk hisz az előző órán ott dicsekedett vele-.-") és így azt mondta a tanár h mi becsületesek vagyunk meg minden.. De Józsi az továbbra is tagadott (mondjuk azt én se hiszem h téll ezt csinálta volna de mind1..). Utána a tanár hosszasan magyarázott h a becsület mindennél fontosabb. Hogyha azt egyszer elveszti valaki soha nem kapja vissza.(van benne igazság) Nah szóval kb. le is lett ezzel zárva a veszekedés és hát utána meg persze h megiratta a "tz-t" cs más feladatokkal...xd és hát alap h senki nem tudta me mi másra számítottunk.xd szóval mi is alaposan megszívtuk azért... De am szerintem lesz még ennek az ügynek folytatása me a tanár álláspontja szerint Józsi nagy bűnt követett el és hát ez bitta eljut az of. fülébe és utánna meg... na szóval értitek.. Nah de naon többet nem is tok mondani de szerintem ennyi izgalom elég.XD szóval szijasztok;)
Ui.: ma WWE :D♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése