Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 29., péntek

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:DDDDD =(♥

A boldogság legtöbbször ujjongó öröm, amely csaknem szétfeszíti az ember keblét és ugyanolyan gyorsan elmúlik mint ahogyan jött. Aztán ismét itt terem és elhiteti velünk, hogy az élet csodálatos dolog.:)
Jee ez a hét jó volt. Voltak nevetések (abbol rengeteg) volt pár sírás (de nem én) és pár nyafogás (nah az egy kicsit én is.xd) De azé a mai nap volt a legjobb:DD Képzeljétek nem kaptam bukás értesítőt mondjuk eddig se kaptam egyet se de most megijedtem me azt hittem h matekból kapok... és nem:DD ÉS itt a mégjobb hír FELVETTEK A GREGUSBA:DDDDDD (és még jó sok oszt.társamat felvették oda gondolom, meg persze másik sulikba is:D) a mezőgazdasági szakra persze:D Kíváncsi vok h kik lesznek az új oszt.társaim:D (mondjuk a mi sulinkból egész sokan oda jelentkeztek szóval...xd) Épp ma jött meg a levél és én annyira megörültem ennek:D szerintem ez a nap má nem lehetne jobb:DDD Először voltunk az úszodába és megint ott volt a hejes gyerek:D♥ (bár mondjuk ma írtunk fizika tz.-t de az még viszonylag tűrhető:D) akk most az of. óra is tök zsíír volt és a matek is vicces volt.xd annyit röhögtünk Melindával meg Biankával.xD Meg oda repült vagy ugrott egy cincér féle az ablakra és az olyan undi volt de azé jót elröhögtünk azon is.XD Utána meg Wikivel elmentünk a kajoldába és az is vicces volt.xd szokás szerint megint elkezdtem a telóján hülyülni és van egy olyan játék h a kutya fingik.... én meg ott hangosan elkezdtem jáccani vele...XDXDXD (a multkor is ezt csináltam a könyvtárba cs hangosabban...xD) és csak néztek ott az emberek h mi ez a hang.XD szóval vicces volt:D  nah de kb. ennyi a mai nap lényege szóval szijasztok:) Jah és most következik újból 5 nap szünet szóval megint jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D (érettségi szünet)

Ui.:De mondjuk az a rossz hogy kb. ez az utolsó hónapunk együtt az osztállyal=(♥ hiányozni fogtok:'''( már hiányoztok♥♥♥='(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése