Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 8., péntek

:D

Hm.. szerdán naon nem történt semmi asszem.xD
Csütörtök már sokkal mozgalmasabb volt:D Elősször is az első óra a másik suliba már naon jó voltXD Utána meg nyelvtanon és föcin dogát írtunk(mondjuk az nem volt annyira jó.XD) hm. hm. mi történt még??XD Elfelejtettem mit akartam írni....-.-" nah mind1XD
Ma meg már téll mozgalmas nap voltXD Az első óra ének óra volt és szokás szerint most is jó volt:D Utána elméletileg 2 úszásunk lett volna de valami miatt elmaradt és ott maradtunk a suliba és a tornateremben tollasoztunk (a többiek a 2. órába futottak 5 kört..xd mi meg Szimivel ott napoztunk az udvaron és egy igen fontos témárol beszélgettünk:D) de am jobb lett volna ha átmegyünk a sport centrumba mert ott most programok voltak és bitta jó lett volnaXD Melindával már gondollkodtunk azon h ketten elindulunk a sport centrumbaXD Mondjuk szerintem csak mi ketten akartunk egyedül menniXDXD de nem baaaaj...xd nah mind1 utána a végén az lett h nem megyünk és beletörődtünk a sorsunkbaXD De nem is nagy baj me így is elvoltunk:D Utána meg irodalom volt és már megint nem mondhattam fel a József Attila - Óh, szív nyugodj! versét, pedig má felakarom me addig nem tok megtanulni nyugodtan egy új verset ( ugyanis hétfőre meg kell tanulni 1 verset de má nem tom mi a címe:$) Utána matek volt... dogát írtunk...:S szerintem úgy kb. 3-as lessz v 2-esXD csak ne 1-es legyen me nehogy veszélybe kerüljek és megbukjak:OOO még cs az kéneXD Jah am most jut eszembe h énekből kaptam 2 ötöst:DDDxD naon zsíír vok:DXD Utána meg félkettőtöl ott maradtunk páran és segítettünk pakolászni a tanároknak me valami konferencia volt:D Jól elvoltunk:D Nekünk kellett kísérgetni a vendégeketXD Csak ne a 2.-ra kellett volna mindet felkisérniXD Már mindannyian kiköptük a belünket mire az összes embert felkísértükXDXDXD Utána meg amikor már mindenki bement a rajzterembe, akk mi meg ott a folyóson kiraktuk a kajákat, ásványvizeket, teákat, kávékat meg mindenfélétXD És persze ott is kellett szaladgálni mindig le az elsőre a tanáriba me mindig kelett vagy tálca vagy cukor tartó vagy kanál vagy tea...XD Szóval ez is jó kis testmozgás volt.XD És kb. 3-ig pakoltunk vagy több ideig már nem is tudom^^, de jó volt:D Utána meg hazafele (széllel szemben) mentem bicajjal... aszittem möghalok mire hazaérekxD Olyan nehéz volt bicajozni... De ez volt reggel is ámXD Csak akk még iszonyat álmos is voltam pluszbaXD Nah és utána meg tatával elmentünk a sütis boltba meg a gyógyszertárba és hazajöttünk és én még néztem egy kicsit a tv-t és utána kidöglöttem és aludtam jóideig:D Most meg itt vok és mindjá Family Guy maraton:DD Szóval szijasztok me mindjá kezdődik:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése