Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 9., szombat

Ismét egy jó napXD

Nah ez egy igazán jó nap volt:D Igaz mondjuk az elején elég húzós volt:S kb. 10 fele ébredtem fel amikor anya elment Csongrádra és itthon maradtam tatával. És utána kb. 1 órán keresztül veszekedtünkXDXDXD De vall volt értelme veszekedni mert most komojan vette tata amit mondtam szóval...xd nah mind1 utána tök rendes volt meg minden.:D Kimentünk az udvarra és kb. 3 óra alatt rendbeszedtük a átsó színt vagy mi az szóval olyan mint egy garázs csak nyitott és nincs ajtaja vagyis van csak ilyen kerítés féleXD nah szóval aki volt nálunk és hátra is jött az nagyából tudja h mien volt ott az állapot.XD Szóval sok munkánk volt vele de megérte:D Képzeljétek h találtam pár olyan nagy fekete bogarat és az egyik ráadásul ott mászott a hátamon:O:O Azt hittem h szívrohamot kapokXDXD Vicces volt:D És amikor anya hazaért akk még egy kicsit tisztogattam a színt és utána megmozsdottam (tiszta fekete volt a fejem a portólXDXDXD viccesen néztem ki:D) és utána kimentünk a piacra:DD Jó volt:D Találkoztunk Melindával, Vivivel (évfolyamtárs) és az uncsitesómmal Afroditéval meg messzibb láttam Felíciát isXD Jó nagy már a hasa:D nemsokára megszületik az új családtag:D Ha jól emlékszem akk erre a hónapra van kiírva.:D Am elég sok dolgot vettünk ám a piaconXD Vettünk sütit is meg fagyit is:DDDxd meg még sok hülyeséget ami kellett itthonXD (anyának a pénztárcáját majdnem kiemelte az egyik cigány :O:O én nem is láttam a dolgot csak most mondta itthon nemrég:O) Utána elmentünk a Tescoba és ott még több hülyeséget vettünkXD Megvettük pl. a ballagásra az inget mert hát nemsoká van a fényképezés és arra kell=/ meg vettünk két pólót egy síma feketét meg egy barna színűt:D Itthon meg amikor hazaértünk anyával egyből elaludtunkXD És kb. 1 órával ezelőtt keltünk fel és hát most 22:40-vanXD És nemsokára kezdődik a Comedy Centrálon a Halo, Halo és utána meg a kedvencem az Angolkák:DDD várom már...:DD jah és am az volt h ma kibicajoztunk volna Zsófival és Adrival Mártélyra de én nem mentem me naon nagy a szél és má fél úton kidöglöttünk volnaXD Utána végül nemtom h ők elmentek e vagy nem:D Nah majd máskor;) Nah kb. ennyi történt velem ma szóval szijasztok:DD
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése