Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 14., csütörtök

heh.xD

hát reggel igen megszívtam halljátok...xd kilyukadt a biciklim hátsó kereke (ezt már tegnap este megsúgta valami belülről és ezért is mentem reggel ki hogy megnézzem) de voltam olyan hülye h a busz indulása előtt pár perccel-.-" és jó hogy kivolt lyukadva... nah jó van akk úgy elkezdtem rohanni h azt hittem má h az izom szétszakad a lábamba XDXD jó érzés volt...-.-" de utána végülis elértem a buszt szóval nincs semmi gond:D utána szokás szerint most is a másik suliba kezdtünk.. naon ott nem történt semmise meg utána naon a többi órán se XD csak a töri ótán meg persze a szünetekbe XD annyit röhögtünk törin Wikivel h majd meg haltunk XD már mind a ketten bőgtünk a röhögéstől XDXDXDXDXDXDXD szóval vicces volt:D meg hát szokás szerint a szünetekbe is hülyék voltunk XD és heh ha jól emlékszem ezen a héten nem írtunk semmiből se:DDD és én ennek naon örülökXD és júúj gondoljatok bele h már csak szerdán kell menni suliba és utána 1 hét szünet (legalább is nekünkxd) már várom.. jó lesz egy héten át lustulni:D mondjuk vall nem az lesz hanem dolgozok itthon meghát húsvétkor a sok macera...xd de jólvan ez így:D Jah és képzeljétek fcbon bejelölt egyik naon régi ismerős..:O úristen már mien régen nem találkoztunk XD Még kb. óvodába XD me ő meg a tesói a szomszédunk voltak de elköltöztek elég messze és utána naon nem tartottuk a kapcsolatot:P csodálkoztam is amikor rájuk találtam XD nah de kb. ennyi volt a mai téma szóval szijasztok XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése