Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 17., vasárnap

hát erre nem számítottam...xD

Szijasztok!:D
Tegnap:
Íme az egyik kacsánk:D♥
Képzeljétek h reggel kacsahápogásra ébredtem..xd Ugyanis reggel (váratlanul) hoztak 7 kacsát, 7 tyúkot meg 3 csirkétXDXDXD Nagy hangzavar volt... Igaz tudtuk h hozzák valamikor de arra nem számítóttunk h má ma reggel...xd Utána a tervezéseim ellenére délután 4-ig visszaaludtam....xD Utána kimentünk a piacra ott vásároltunk össze vissza utána át a Tescoba ott a kínaiba vettünk kaját utána meg irány haza.xd Itthon naon bezabáltunk..xdxdxd Én utána meg elkezdtem fényképezni az udvaron össze vissza (macskát, fákat, kacsákat, tyúkokat, magamat...XD) és tök jó képek születtek cs az a baj h alig lehet valahova feltölteni őket me naon nagyok.xd szóval végülis 1 kacsás kép van fcb-on de több nincs.xd a többiekről úgy is van elég kép.xD nah de naon más nem történt ma csak pár dolog de azok nem lényegek szóval....;)

Ui.: TELIHOLD VOLT *-* ♥
  
Ma:
Hát a mai nap is naon izgalmasan telt.xd Megint végig aludtam ezt a napot.xd mondjuk 5 óra fele máár aktívabb voltam me azóta folyamatosan fentvok.xd Meg adtam a kacsáknak is meg a tyúkoknak is vízet. macerás volt mert rengeteget kellett adni neki ugyanis a kacsák az összes vízet bepiszkolják-.-" és hát ki kellett tisztítani az edényeket.xd de azé jó volt:D aranyosak*-*♥ Meg képzeljétek tata kitisztította a kádat én meg majdnem kitörtem a nyakam többször is mert össze vissza csúszkáltam O.o de am ezenkívül naon nem történt más.xd 

Ui.: MEGINT TELIHOLD VAN ÉS OLYAN SZÉP*-*♥ , Jelöljétek pls. facebookon ---> Egy Medvedisznó Embert-t előre is köszi:D, nyáh holnap suli:S.xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése