Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 15., péntek

végre péntek *-*

Végre mán péntek van...:D Vártam már h lehessen megint lustulni... legalább is későig fennmaradni mert nappal úgy is az udvarral leszek elfoglalva-.-".xd Képzeljétek a következő napokba hoznak még pár tyúkot meg kacsát:D♥ olyan jó:D naon régen volt már kacsánk:DD csak az  a baj h naon hangosak... szóval még 1 ok h utáljanak a szomszédok.xd nah mind1. Am ma a suli is jó volt ám..:D az első óra fizika... nah mondjuk az kicsit unalmas volt de nem baj mert egész órán zenét hallgattam a fülhallgatóval szóval...;) utána meg elvileg úszás lett volna de megint elmaradt mert alapból majdnem a fél osztály nem úszott és a végén má naon ideges volt a tanár és akk odament Józsi a tanárhoz és mondta h nem úszik me ma fényképezés van... nah akk naon ideges lett a tanár és mondta h maradunk és tesizünk (naon jó volt me fehér ingbe kellett tesizni/földön fetrengeni mert senki nem hozott tesi cuccot...) szóval 2 órán át tesiztünk=/ húzós volt de a 2. jó volt me akk Wiki, Szimi meg én képeket csináltunk és tök jók lettek*-* utána of. volt és megkaptuk a ballagási nyakkendőnket ami tök tuti : fekete és rá van nyomtatva az osztálynévsor*-* nah és akk az egész óra azzal telt el h próbáltunk nyakkendőt kötniXDXD vicces volt mert naon ritkán sikerült egy két emberkének..xd utána matek volt és szokás szerint nem értettem semmit.....xd Melindával ott beszélgettünk meg bejött egy volt 8.-os is és az meg ott hülyült és mi meg röhögtünk rajtaXD szóval vicces volt de a suliba más nem történt.xd Utána elmentünk Wikivel kajolni és utána felmentünk hozzá me át kellett öltöznie a fényképezkedéshez utána mentünk a fotóshoz pont 2-kor:D De már ott volt az of., Marci, Robin, Tomi és utánunk pár perccel jött Anna is:D utána meg Szimi, Melinda meg sokan másokXD Fúú rólam készítettek elsőnek képetO.o volt kettő amin úgy néztem ki mint KvazimódóXDXDXDXDXDXD naon dúrva volt O.o azt hittem elsüllyedek szégyenemben mikor megláttamXD 1 jó volt:D és alap h azt választottam:D jah am az egyik szünetbe Szabinával csináltunk a suli wc-be képeket és hát azok is naon zsíírok lettekXD nah szóval végeztünk a fotósnál akk Wikivel mentünk a buszmegállóba és ott is csináltunk pár képet:D me rólunk nincs olyan sok kép amin csak ketten vagyunk..xd Egy-két kép elég érdekesre sikerült de nembaj mert olyan is kell;)xD am 2 jó lett szóval az a lényeg:D Nah utána meg hazajöttem és pighentem meg most gépezeg és tv-zek (family guy maraton:D) és 2 perc múlva éjfél de mire ezt befejezem úgy is szombat lesz szóval mindenkinek boldog szombatot:D nah szijasztok;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése