Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. április 21., csütörtök

wááááá*-*

Ő A Miz.:D♥ Hát nem jó pasi?;)
wááá*-* jók ezek a napok:DD tegnap ugyebár szerda volt:DD és hát hajnalba 00:00-kor kezdődött a pankráció és most 2 részes volt*-*♥ naon örültem neki:D jah és ha má itt tartunk rajzórán az emlék pontba voltunk és én meg egész végig a telóval a googlen A Miz-ről néztem képeket*-* és megmutattam Wikinek is és ő is olvadozott.xd mondjuk van egy két érdekes kép róla de azé iszonyat jó pasi:DD♥ szóval szeressük.xd♥ Jah és amikor a rajz óra kezdődött és mondtam Wikinek h az egyik pankrációs naon jól néz ki( A Miz:D) És erre meg kérdezi Szimi h ki néz ki jól meg mivan? Én meg mondtam h ő és ő egy pankrátor. Erre meg elkezdi Szimi: Lillának egy amerikai pankrátor a pasija?:O Hát én azt hittem h rögtön kihalok.XDXD Akkorát röhögtem h csak naXD Utána Wiki elmagyarázta neki h miről van szó.xd De akk má neki is leesett és mindannyian röhögtünk...XDXD am naon nem történt más tegnap.. csak a szokásos röhögések, a gitár óta viszonylag jó volt főleg akk amikor vége lett me akk belegondoltam h ezután 1 HÉT SZÜNET!!!:DD és hát igen ma már kiélvezhettem a szünet összes örömét.. későn felkelés, punnyadás a gép és a tv előtt :D♥ de azé hiányoznak az oszt. társak de azé valahogy túlélem;D Nah de más sztorim nincs szóval szijasztok!:D

1 megjegyzés: