Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. március 22., péntek

1 hét, nem túl izgi eseményei..xD

jöhetne már ide is :3
Az elmúlt héten nem nagyon történt semmi.. Jó volt a hét, de a nagyobb dolgok kimaradtak, igaz, azt hiszem ismét tetszik valaki.. de még semmi komoly szóval ezt inkább hagyjuk..xD Megint esett a hó... Elég változatos időjárás volt... Hét elején "meleg" volt, utána jöttek villámok,ű *o* de kevés volt :( Utána eső... és ma meg hó >< Szóval istenkirály xD Írtunk egy nap 3 Tz-t... 3-at!!! Pedig csak 2-őt lehet egy nap...>< Mezgé, matek, kémia... a mezgé szerintem jól sikerült.. de a másik kettő remélem, hogy eléri a kettes átlagot...>< Matekból félek, mert ha ez 1-es lesz, akkor 1,5-re fogok állni o.O Érdekes lesz a javítás..>< De nem adom fel a reményt :D Bár még ilyen vészes helyzetbe nem voltam, de azért szerintem nem lesz gond :) Ma sikerült végre odaadnom a képeket a rajztanárnak, ugyanis a képeim szerepelni fognak az iskolám estjén :DD Csak eddig sose tudtam "elkapni" a tanárnőt..:D De ma sikerült, szóval az én munkám ezek után lezárva :D Kíváncsi leszek, hogy melyik képeket fogja kiválasztani az estre :D 16 képet adtam oda neki, de kb. csak 10 lesz levetítve..:P De szerintem egy biztos köztük lesz: egy szitakötőről csináltam egy nagyon szép képet :3 Szerintem ez lett eddigi életem fő műve..xD De viszont most a pletyiből elég.. mert nincs más infó.. szóval sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése