Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. március 26., kedd

Tavaszi szünet :DDD Végre ^^

Végre elkezdődött a TAVASZI SZÜNET :DDDDDD Hivatalosan déltől, de én még bent maradtam a suliba angol verseny miatt Józsival és Robinnal..>< Nem lettünk elsők.. de úgy kb. középhelyen végeztünk, szóval jó az :D Kanadáról volt szó, szóval jó téma volt :)) Csak az volt a baj, hogy nem néztem utána.. mert előző nap szóltak, hogy én is megyek a versenyre..>< De megkapjuk az angol 5-öst, szóval már megérte..:D ÚÚ képzeljétek :DDD Nagyon úgy néz ki, hogy Hódmezővásárhelyen is lesz pankráció edzés a sulinkban :D Kibéreljük a tornatermet, és az egyik haverom fogja tartani :DD Szóval istenkirály lesz *-* Végre már..:D Ráadásul Május 18-án itt lesz a HCW Szegeden, és már megbeszéltem Gáborral (akivel tavaly is voltam), hogy megyünk :DD Szóval most minden értelemben happy vagyok ^^ Kivétel amiatt, hogy most Húsvétkor nem megyünk Battonyára :( Pedig minden évben szoktunk.. de most nem tudunk :'( Meg félek folyamatosan, hogy nem tudom a matekot kijavítani..>< De még van 2 hónap... remélem sikerülni fog :)) Na de mostanra ennyit, mert nem tudok mást...xD Szóval sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése