Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. március 5., kedd

Igazi Tavaszi idő :D

~ Happy ~
Ma olyan jó idő volt :3 Már reggel napsütés volt és viszonylag enyhe idő :D Sokkal gyorsabban odaértem a suliba mint máskor.. pedig ugyanakkor indultam :D Feltöltött a napsütés :D Nagyon jó volt :3 A suliba nem volt semmi extra, de délután már jó volt. Suli után egyből el kellett menni a tüdőszűrésre mert az kötelező a mezgés osztályoknak, és utána meg jöttem haza. Innen meg anyával felmentünk a városba egy ismerősünkhöz, utána meg elmentünk vásárolni :D Vettünk egy tök jó gatyát nekem is meg anyának is, meg egy nagyon jó sapkát :3 Jó volt kimozdulni itthonról ilyen szép időbe, főleg anyával :D Vettünk hamburgert meg turmixot is, meg elmentünk még egy boltba, de ott már csak élelmiszert vettünk >< De akkor is jó volt ez a nap :D Meg végül is a tegnapi is... Nem voltam suliba, mert orvoshoz kellett menni, de akkor is jó volt mert utána elmentünk kajálni egy vendéglőbe, ahol rántott sajt volt :DD Meg láttam egy bizonyos személyt is...:3 xDD Meg vettünk sütiket (egy kicsit sokat xD), szóval elvoltunk :D Kellenek még ilyen napok ♥ :)) 
WWE hírek:
Tegnap volt a Raw és most egy különálló adással jelentkeztek: az Old School-al :D Sok régi pankrátor visszatért ezen az estén, köztük Mae Young, akinek a 90. születésnapját ünnepelték meg :D Szép kor.. ritkán hallani ilyet, hogy egy WWE Díva eddig él :) Meg visszatért Undertaker is, és mostmár hivatalossá vált, hogy a WM-en CM Punk ellen fog küzdeni.. Szerintem ez lesz az utolsó meccse :/ Meg meglepően ott volt Jack Swagger is.. Gondolom emlékeztek még, hogy pár napja kiraktam, hogy összetörte a kocsiját és be volt szívva.. hát ennyit az USA rendőri intézkedéseiről...:D Mondjuk attól örülök neki, csak egy kicsit szégyen..>< De lehetett gondolni, hogy kiengedik hamar...:P Nah de mostanra ennyit, szóval sziasztok :D
Happy Birthday Mae Young!! :D♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése