Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. április 19., péntek

Egy hét "izgi" eseményei :D

Fúúú az elmúlt pár napba jó sok dolog történt :D Bocs hogy megint jó ideje nem írtam, de egy darabig nem is volt internetünk mert kikapcsolták mert elnézték, hogy mennyit fizettünk be -.- Szóval, képzeljétek sikerült végre eladni a lakást, és meg is vettük az új lakást :DDDD A múltkor voltunk megnézni anyával és nagyon jó volt *-* Olyan jó nagy, meg van egy "hatalmas" kamra, amit majd kialakíthatunk nekem szobának :3 Szóval lesz egy saját szobám *-* Meg van egy óriási veranda :3 Az is annyira jóó *o* xD Bár most Hétfőn volt egy két érdekes dolog... vagyis minden Vasárnap kezdődött...:D Kaptunk egy névtelen telefon hívást, hogy másnap az albérlő ki fog cuccolni a lakásunkból, a mi cuccainkkal együtt... mi persze anyával másnap reggel már ott is voltunk a lakásnál, a suliba gyorsan berohantunk kikérni engem 2 napra, utána amikor már ki értünk akkorra már ott is voltak a bútorszállító autóval... első körben az albérlő cuccát vitték el, és mondták, hogy majd még jönnek még egy körrel, hogy a maradék cuccát elvigyék... és majd a mi bútorainkat amiket a raktárlyukba kivittek majd másnap hozni foglyák...
ez a múlt Szombati konci plakátja... de attól még szar volt xd
na persze ebből semmi nem lett, ráadásul a kulcsot se adták ide és a telefont se vették fel >< Szerdán feltörettük a saját lakásunkat (!), hogy be tudjunk menni és észrevettük, hogy onnan is eltűnt pár darab (y) köztük egy szekrény is.. :S Persze írtunk nekik egy sms-t (ha már nem veszik fel a telefont), hogy ha 2 napon belül nem hozzák vissza a bútorainkat akkor feljelentjük őket... Ma óra közepén felhívott az albérlő, csak nem vettem észre egyhamar, mert le volt némítva, de ahogy észrevettem, szóltam anyának, hogy hívja vissza, hátha most tud vele beszélni. Tudott vele beszélni >< és azt mondták, hogy majd jövőhéten hozzák is vissza a cuccainkat... Hát majd meglátom mi lesz ebből, de remélem visszahozzák..:D Ám Szombaton voltunk ismét koncerten és persze holnap is megyünk, az előző heti nem volt valami nagyon jó, sőt.. a zene sz*r volt, de legalább a társaság jó volt :D Ott volt Melinda, Viki is :D Klaudia, meg a nővére Móni, meg még egy két ismerős..:D Szóval velük végül is jól elvoltam, de azért jobb lett volna ha többen vagyunk és még ha a zene is jó lett volna...xD Remélem a holnapi jobb lesz..:D Újra szerelmes vagyok *-* vagy nem xDDD valamit érzek, de nem tudom mit, szóval pont jó ^^ Ma volt a régi sulim estje, az NLG est, arra is elmentem természetesen :D Jó volt, bár volt egy két unalmas rész, de azért jó volt :D Főleg amikor Vikiék franciául énekeltek :D Az nagyon jó volt ^^ meg a gitár előadások is nagyon tetszettek :D 2 hét múlva Hétfőn lesz a Gregus est is... és ki lesznek vetítve a képeim is :3 Szóval zsíír xD Ám ma elmentünk Orsival meg Adrival, meg még pár emberrel sütizni és finom volt xD :3 xD Na most már nem tudok mást írni (bár szerintem így is sokat írtam, szóval elég elvetemült lehetsz ha már idáig elolvastad amit írtam, de azért köszönöm ♥)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése