Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. április 26., péntek

Kismacskák, XX. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok, napszúrás, kórház.. az élet szép..:D

Ez a mai nap (vagyis most már tegnapi xd) elég érdekesre sikerült... és a tegnap előtti is...xD Kezdjük a tegnap előttinél: 
Elég szokványos napnak indult, nem volt semmi extra csak 1-2 szemezés ...al :D De éjfél előtt kb. negyed órával elég érdekes dolog történt... Odajött hozzám az egyik cicánk, aki hasas, Kis-csajszi, és lefeküdt az ágyamba, a lábamra hajtotta a fejét és dorombolt. Eddig nem is volt semmi furcsaság, mert ez elég gyakran előfordul :D Egyszer csak látom, hogy nagyon mozog a hasa, és olyan mint ha feszítene meg nyomna..>< Szerintem már sejthetitek, hogy mi történt...>< Odafialt az ágyamba (y) xDDDDD Szerencsére még időben kapcsoltam és minden sz*rt odaraktam alá, így semmi trutyi nem kerül az ágyamra, csak 3 gyönyörű kismacska *-* Annyira cukik :3 Gondoltuk, hogy most valamikor fog elleni, de azt hittük, hogy át fog tolódni Májusra... de nem :D 
Másnap gyakorlat helyett az osztállyal, meg még pár darab másik osztállyal kimentünk a XX. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napra, vagyis Napokra :D Jó volt..:D Összeszedtünk rengeteg lufit, meg katalógust, meg ittunk kecske tejet (sokat!xd), meg ittunk Riska gyümölcsös tejet, vagy nem tudom mi volt az... meg kaptunk túrórúdit.. szóval jó volt :D Ráadásul ... osztálya is kijött velünk, csak ahogy leszálltunk a buszról, már nem is láttam többet xDDDD Fúú meg láttuk Bélát :DD A gyengébbek kedvéért, most már azt hiszem hogy ő a világon (vagy legalább is Magyarországon)
a legnehezebb disznó :D Nagyon durva, hogy mekkorára meg tudott nőni :D Jó sokat kóvályogtunk Orsival és Józsival... Már túl sokat is... vagy is nem, csak nagyon meleg volt, és én azt hiszem napszúrást kaptam...>< Legalább is még mindig fáj egy kicsit a fejem..:S Az volt, hogy majd délután találkozok Vikivel és elmegyünk az NLG-be előadásra és utána újból kimegyünk az Állattenyésztési és Mezőgazda napra, de nem tudtam elmenni, mert ahogy hazaértem, majdnem meghaltam...xD Főleg, hogy aludni se nagyon tudtam éjjel a kismacskák miatt...xD kb. 3 óra fele aludtam el, a kanapén...xD jó volt..xD De szerencsére már az anyjuk átvitte őket a szekrénybe (...xd), szóval ilyen probléma már nem lesz :D Ráadásul ma is megyek Vikivel meg Melindával..:D Utána meg Melindával koncertre.... Szóval azt hiszem meg fogok halni xD Ja, és  képzeljétek... most értem haza nem rég anyával, ugyan is be kellett menni vele a sürgősségire, mert bedagadt a lába és fájt neki nagyon, és féltünk, hogy nehogy vérrög legyen :S De szerencsére nem az :) Szóval haza is engedték :D "Csak" a térdhajlatában lévő ciszta gyulladt be... :P Na de mostanra ennyit, mert valamikor nekem is kell aludni..xD Főleg, hogy már fél10-kor már el kell indulnom itthonról, ami hétvégén nehéééz xd Na sziasztok! :D

Itt van a korábban szóba hozott Béla :DD Egy "kicsit" nagy :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése